• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه البرز:

تیم سلامت بسیج جامعه پزشکی البرز در کمالشهر مستقر شد

  • کد خبر : 13538
  • 13 بهمن 1401 - 14:24
تیم سلامت بسیج جامعه پزشکی البرز در کمالشهر مستقر شد
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: تیم سلامت ما از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه به مدت سه روز به خدمت رسانی در شهرک امیرالمومنین کمالشهر می پردازد.

دکتر علی جمال محمدی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، از اجرای طرح «یاسر» با مشارکت حداکثری و هماهنگی بنیاد تعاون بسیج، سپاه، حوزه معاونت دفاع زیستی خبر داد و گفت: در این راستا گروه های جهادی پزشکی در شهرک امیرالمومنین (ع) کمالشهر مستقر شدند.

وی مطرح کرد: این اقدام در راستای تحقق فرامین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از این منطقه و دیدار با خانواده شهید سید روح الله عجمیان و بر اساس تعهداتی که در حوزه محرومیت زدایی داریم، صورت گرفت. در حال حاضر، تیم سلامت ما از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه به مدت سه روز به خدمت رسانی در این منطقه می پردازد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از استقرار تیم های پزشکی دندانپزشکی، متخصصین، پزشکان عمومی، پرستاران و ماماها در این منطقه با مشارکت سازمان نظام پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و حوزه معاونت بهداشتی استان البرز خبر داد و گفت: متخصصین زنان و زایمان نیز از مرکز آموزشی درمانی کمالی کرج به مناطق مورد هدف اعزام شده اند.

دکتر جمال محمدی بیان کرد:‌ در این اردوی جهادی، متخصصین داخلی، قلب، اطفال و جراحی ارتوپدی از بیمارستان های شهید مدنی، امام علی (ع) و شهید رجایی حضور دارند. استمرار اجرای این گونه برنامه ها از جمله اولویت های اقدامات محرومیت زدایی در حوزه بسیج جامعه پزشکی است که امیدواریم بتواند انتظارات به حق مردم در این مناطق را برآورده کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.