• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت خبر داد؛

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت تا ۱۶ دی ماه

  • کد خبر : 12828
  • 13 دی 1401 - 10:02
ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت تا ۱۶ دی ماه
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت در کرج از ثبت نام بدون کنکور دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تا 16 دی ماه خبر داد.

راحله صالحی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت در کرج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از ثبت نام بدون کنکور دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تا ۱۶ دی ماه خبر داد و گفت: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های خبرنگاری، مربی گری مهد کودک، امور فرهنگی، اصلاح و تربیت و امور حج و زیارت دانشجو می پذیرد.

وی اورژانس اجتماعی، مددکاری اجتماعی، تکنولوژی آموزشی، مدیحه و مرثیه سرایی، تربیت مربی قرآن کریم، تربیت مربی پیش دبستانی، مروج اندیشه و تربیت، اسلام و حقوق کارگزاری خدمات عمومی را از دیگر رشته های این مرکز در مقطع کاردانی برشمرد و مطرح کرد: مددکاری اجتماعی، تربیت مبلغ قرآن کریم و مدیریت تبلیغات فرهنگی از جمله رشته های موجود در مقطع کارشناسی هستند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت در کرج افزود: در این مقطع همچنین در رشته های مدیریت امور فرهنگی قرآنی، مدیریت برنامه ریزی فرهنگی، تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری و مدیریت امور فرهنگی همایش و جشنواره نیز پذیرش دانشجو داریم. با توجه به استقبال خوب دانشجویان، اخذ مدرک کارشناسی دوم در کمتر از دو سال در این دانشگاه امکان پذیر است.

صالحی، تحصیل بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی، امکان معرفی دانشجویان برتر به بازار کار، کارورزی با امکان ورود به بازار کار و اعطای وام دانشجویی و تقسیط شهریه را از جمله مزایای این مرکز آموزشی دانست و با اشاره به ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: این مجموعه دارای مهدکودکی ویژه فرزندان دانشجویان و اساتید نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از اساتید توانمند در رشته های این دانشگاه منجر به رضایتمندی اکثریت دانشجویان و قبولی تعداد زیادی از فارغ التحصیلان کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی و آزاد شده است. علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند به سایت مرکز به نشانی mvalborz. Ir مراجعه کنند و جهت مشاوره با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۶۶۱۰ تماس بگیرند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت در کرج با بیان اینکه ارتباط با این دانشگاه در فضای مجازی با شماره ۰۹۲۱۲۸۱۹۷۹۸ و آی دی mvsabtenam@ امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان همچنین می توانند به صورت حضوری به این مرکز به نشانی کرج، سه راه حسن آباد، بوعلی ۱۶، جنب مسجد جامع امام حسین (ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12828

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.