• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

ثبت نام در انتخابات شورا را به ساعت های پایانی موکول نکنید

  • کد خبر : 4271
  • 26 اسفند 1399 - 10:18
ثبت نام در انتخابات شورا را به ساعت های پایانی موکول نکنید
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر البرز توصیه کرد: ثبت نام خود را به ساعت‌های پایانی امروز موکول نکنید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمدرضا جهانشاهلو، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش اخبار و رویدادهای ثبت نام داوطلبان انتخابات گفت: با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت به داوطلبان شورا‌های شهر توصیه می‌شود ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی افزود: چنانچه ثبت نام دواطلبان شورای شهر به ساعت های پایانی موکول شود علاوه بر اینکه امکان رفع نواقص مدارک وجود ندارد، تراکم کاری نیز ایجاد می شود و امکان خدمت دهی مناسب به داوطلبان نیز کاهش می یابد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز تصریح کرد: در این راستا به داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر توصیه می شود در ابتدا از ثبت نام الکترونیکی بهره مند شوند و چنانچه این امکان وجود نداشت ثبت نام حضوری خود را به ساعت های آخر امروز موکول نکنند.

جهاشاهلو بیان کرد: وظیفه خود می‌دانم از خبرنگاران شریف استان از جمله رسانه استانی، اصحاب رسانه تصویری و مکتوب و فضای مجازی تشکر کنم. این افراد در این ایام با تلاش‌های شبانه روزی به ویژه در ایام شیوع کرونا برنامه های مختلف را به سمع و نظر شهروندان البرزی رساندند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.