• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

جایگاه امروز ما مرهون خون شهداست

  • کد خبر : 13411
  • 04 بهمن 1401 - 16:01
جایگاه امروز ما مرهون خون شهداست
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: همه ما در هر جایگاهی که باشیم مدیون این شهدای جان برکف هستیم و همچنان به وجود دلیرمردان و شیردلان این سرزمین افتخار می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم یادواره ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی استان البرز عصر امروز با حضور سرلشکر صفوی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی، استاندار، فرمانده سپاه و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیران کل و معاونین، خانواده های معظم شهدا و … در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای کارگر، با اشاره به ظرفیت های صنعتی، اجتماعی و اقتصادی استان البرز گفت: این استان تاکنون ۴۴۲ شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: جامعه کار و کارگر زحمات بسیاری برای این انقلاب، نظام، کشور و این استان کشیده اند که جا دارد هر یک از ما به نوعی ممنون خانواده های شهدایی باشیم که به وجودشان افتخار می کنیم. به برکت وجود همین شهدا در حال حاضر وضعیت کار، تولید و اشتغال در البرز مناسب و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اذعان کرد: امروز به یاد شهدایی گرد هم آمده ایم که طی این سال ها کمتر نامی از آن ها برده شده است اما همه ما در هر جایگاهی که باشیم مدیون این عزیزان جان برکف هستیم و همچنان به وجود دلیرمردان و شیردلان این سرزمین افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13411

ثبت دیدگاه

  1. I think there is a range of reasons for that which I will talk about in a moment cialis prescription

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.