• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

جریمه یک میلیونی برای خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی در البرز

  • کد خبر : 4712
  • 17 فروردین 1400 - 15:33
جریمه یک میلیونی برای خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی در البرز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: خروج خودرو با پلاک بومی از البرز و نیز ورود با پلاک غیربومی به این استان یک میلیون تومان جریمه دارد. تردد خودروهای با پلاک تهران در البرز و خودروهای با پلاک البرز در تهران بلامانع است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به قرارگیری البرز در وضعیت قرمز و ادامه محدودیت تردد خودرویی بیان کرد: خروج خودرو با پلاک بومی از البرز و نیز ورود خودرو با پلاک غیربومی به این استان یک میلیون تومان جریمه دارد.

وی با بیان اینکه محدودیت تردد خودروها از ساعت ۱۰ شب الی سه صبح همچنان برقرار است و رانندگانی که به این مسئله توجه نکنند جریمه می‌شوند افزود: در اعمال محدودیت‌های خودرویی، تهران و البرز همچنان یکپارچه دیده شده‌اند و تردد خودروهای با پلاک تهران در البرز و خودروهای با پلاک البرز در تهران بلامانع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: در گذشته تاکید می‌شد مردم برای تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند اما با توجه به انتشار ویروس کرونا در فضاهای سربسته و تجمعات، از مردم درخواست می‌شود جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت لزوم، کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سرهنگ شرق با اشاره به تعطیلی مرکز تعویض پلاک خودروی قزلحضار از امروز گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد خودروهای البرز دارای پلاک غیر بومی هستند به همین دلیل از مالکان این خودروها که در البرز سکونت دارند درخواست می‌شود پس از بهتر شدن شرایط و بازگشایی مرکز مذکور، نسبت به تعویض پلاک خودروی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4712

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.