• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

جشنواره ادبی بانوی بهشت به ایستگاه پایانی رسید

  • کد خبر : 13535
  • 12 بهمن 1401 - 20:22
جشنواره ادبی بانوی بهشت به ایستگاه پایانی رسید
دبیر جشنواره ادبی بانوی بهشت از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره همزمان با آغاز دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: صاحبان 18 اثر برگزیده در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

علی شریعتی، دبیر جشنواره ادبی بانوی بهشت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

وی ادامه داد: این رویداد ادبی توسط موسسه فرهنگی، هنری شهید آقایی و با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرج، آموزش و پرورش ناحیه ۱ و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج برگزار شد.

دبیر جشنواره ادبی بانوی بهشت بیان کرد: ۲۱۵ اثر در قالب نامه به حضورت زهرا (س) به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از پایان داوری ها، به نیت سن آن حضرت، به ۱۸ نفر از برگزیدگان لوح تقدیر و کارت هدیه و به تمام افراد شرکت کننده نیز لوح تقدیری اهدا شد.

شریعتی از اهدای بسته های فرهنگی به همه شرکت کنندگان و حضار جلسه خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت کنندگان، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و یک دستگاه تبلت نیز به یکی از حضار اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سرود توسط گروه سرود صاحب الزمانی ها، مدیحه سرایی مداح اهل بیت (ع)، هنرنمایی خواننده جوان و سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ارائه گزارشی از سوی بنده به عنوان دبیر جشنواره نیز از دیگر بخش های این آیین بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.