• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
2
مدیرکل بهزیستی استان البرز:

جشنواره تئاتر آفتاب تغییر نگرش جامعه را در پی دارد

  • کد خبر : 11988
  • 09 آذر 1401 - 18:36
جشنواره تئاتر آفتاب تغییر نگرش جامعه را در پی دارد
مدیرکل بهزیستی استان البرز ، هدف از برگزاری جشنواره آفتاب را توجه به توانمندسازی افراد دارای معلولیت عنوان و بیان کرد: برگزاری این جشنواره های هنری می تواند تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت را در پی داشته باشد.

وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز در حاشیه برگزاری اولین روز از جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب ویژه افراد دارای معلولیت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، گفت: استان البرز میزبان ۲۰۰ نفر شامل گروه های هنری از استان های اصفهان، قم، تهران، چهارمحال و بختیاری و مرکزی است. این افراد دارای معلولیت های مختلف جسمی حرکتی، ذهنی، افراد دارای اختلالات بینایی، شنوایی، سالمندان و بیماران اعصاب و روان و … هستند.

وی با اشاره به اهمیت کارکردهای اجتماعی افراد دارای معلولیت، هدف از برگزاری این جشنواره ها را توجه به هنر نمایش، توانمندسازی این افراد و افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به توانایی ها و ظرفیت های این افراد عنوان و بیان کرد: برگزاری این جشنواره های هنری می تواند تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت را در پی داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره امروز از ساعت ۹ صبح از سالن میلاد آغاز به کار کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد. مراسم اختتامیه نیز روز ۱۲ آذر نیز همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، با حضور مسئولین کشوری، استانی و عموم مردم در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.