• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

جمع‌آوری ۳۳۷ تابلوی غیرمجاز در راه های البرز

  • کد خبر : 6972
  • 10 آذر 1400 - 8:47
جمع‌آوری ۳۳۷ تابلوی غیرمجاز در راه های البرز
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 337 تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های این استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، رحمان شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از شناسایی و جمع آوری ۳۳۷ تابلو و بیلبورد غیرمجاز در راه‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی عنوان کرد: براساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌ها باید صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و طی شدن روال مربوطه شامل مکان‌یابی صحیح محل نصب تابلو، میزان بازتابش نور و … انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، رعایت اصول ایمنی را لازمه اخذ مجوز نصب تابلو دانست و افزود: متقاضیان برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل حمل و نقل جاده ای استان نسبت به اخذ مجوز مطابق استاندارهای لازم اقدام کنند.

شجاعی از وجود ۴۵ دستگاه تابلوی هدایت مسیر در راه‌های البرز خبر داد و بیان کرد: مهمترین کاربرد این تابلوها، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دست‌یابی آسان‌تر به مقصد است.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، تابلوهای هدایت مسیر غالبا در مسیرهای بزرگراهی، معابر اصلی و فرعی در محل‌های ورودی و خروجی‌ها و یا به‌صورت پیش‌آگاهی قبل از رسیدن به محل خروجی و ورودی نصب می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.