• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

جهادگران طرح تحول و توانمندسازی محلات البرز عازم کربلا شدند

  • کد خبر : 9363
  • 11 شهریور 1401 - 11:07
جهادگران طرح تحول و توانمندسازی محلات البرز عازم کربلا شدند
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز خبر داد: به منظور قدردانی از خدمات جهادگران طرح تحول و توانمندسازی محلات در البرز 440 نفر از این نیروها عازم عتبات عالیات شدند.

محمد مهدی پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، از اجرای یک حرکت کشوری و اعزام جهادگران «طرح تحول و توانمندسازی محلات» در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به عتبات عالیات خبر داد.

وی با بیان اینکه هفت هزار نفر از ارکان خانه های احسان کشور ذیل قرارگاه تحول و توانمند سازی ستاد فرمان اجرایی عازم این سفر هستند عنوان کرد: شب گذشته ۴۴۰ نفر از ارکان خانه های احسان استان البرز نیز با بدرقه شکوهمند مردم از آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج به منظور شرکت در همایش پیاده روی اربعین عازم این سفر شدند.

پورسلیمانی ضمن تقدیر از تلاشگران محلات هدف «طرح تحول و توانمند سازی محلات» که در طول سال به صورت جهادی در این مسیر خدمت می کنند و همچنان به ارتقای سطح کیفی مؤلفه های مختلف محلات مذکور مشغول هستند، بیان کرد: اعزام به این سفر معنوی به صورت رایگان و به پاس قدردانی از زحمات این جهادگران زحمتکش صورت گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز ضمن آرزوی سفری خوب برای این نیروهای خدوم و با اشاره به وجود ۱۰ محله تحت حمایت این ستاد در استان البرز خاطرنشان کرد: این استان در این اعزام نسبت به سایر استان های کشور بیشترین تعداد زائر را رهسپار همایش پیاده روی اربعین کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9363

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.