• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

حضور موسسه رازی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

  • کد خبر : 27632
  • 08 اردیبهشت 1403 - 5:30
حضور موسسه رازی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران امروز با حضور شرکت کنندگانی از ۸۰ کشور دنیا گشایش می یابد و موسسه رازی نیز در آن با برپایی غرفه ای به مساحت 140 مترمربع و ارائه دستاوردهای خود حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، آیین افتتاحیه دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور رئیس جمهور و نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی و نیز رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌ سازی رازی در سالن بین المللی اجلاس سران برگزار شد.

در این رویداد که همزمان با اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شده است و تا روز دهم‌ اردیبهشت نیز ادامه دارد، سهیلا مرادی بیدهندی، معاون تحقیقات و فناوری، رایناک قادری سرپرست روابط بین‌الملل و مسئولانی از مدیریت بازرگانی موسسه رازی نیز رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌ سازی رازی را همراهی کردند.

مسئولان موسسه رازی در حاشیه این‌ همایش، با محمد جواد همت پناه، رئیس اداره اطلاعات و آمار اقتصادی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که این دفتر همکاری هایی موثر در برقراری ارتباط بین موسسه رازی و کشورهای قاره آفریقا داشت، به بررسی زمینه های توسعه روابط دو طرفه با کشورهای آفریقایی پرداختند.

بر اساس این گزارش، رئیس و مسئولان موسسه رازی در راستای افزایش تعاملات و صدور محصولات و فرآورده های بیولوژیک موسسه رازی به کشورهای افریقایی به ویژه کشورهایی که سال گذشته در دوره های آموزشی و انتقال تکنولوژی ساخت واکسن های موسسه رازی شرکت کردند و نیز مذاکره و بسترسازی برای صادرات محصولات رازی به این کشورها، حضور یافتند.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو۲۰۲۴) شنبه هشتم اردیبهشت با حضور شرکت کنندگانی از ۸۰ کشور دنیا گشایش می یابد. موسسه رازی نیز در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای به مساحت ۱۴۰ مترمربع و ارائه دستاوردهای خود در طول یک قرن فعالیت در عرصه تحقیق و تولید فرآورده های بیولوژیک، حضوری فعال و پررنگ خواهد داشت.

شایان ذکر است ششمین نمایشگاه توانمندی‌‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، موسوم به IRANEXPO ۲۰۲۴، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌‌‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه موسسه رازی در سالن های ۱۰ و ۱۱، از ساعت ۹ تا ۱۶ میزبان حضور علاقه مندان و بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27632

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.