• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
2
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

حضور پرشور در انتخابات ثابت می کند این نظام دچار خدشه نمی شود

  • کد خبر : 28579
  • 06 خرداد 1403 - 14:51
حضور پرشور در انتخابات ثابت می کند این نظام دچار خدشه نمی شود
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: امیدواریم مردم با همین آگاهی و انسجام خود در انتخابات پیش رو نیز حماسه ای دیگر را رقم بزنند تا به خوبی از این گردنه دشوار تاریخ انقلاب نیز عبور کنیم و ثابت کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی دچار خدشه نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست هم اندیشی با موضوع گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان البرز و برگزاری مراسم یادبود سید شهیدان خدمت، آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی، با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مدیرعامل خانه مطبوعات، رئیس بسیج رسانه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نمایندگانی از شهرداری، صدا و سیما و حوزه هنری استان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، برگزار شد.

غلامرضا درکتانیان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این نشست ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و هیات همراه بیان کرد: این حادثه دردناک قلب ملت ایران را به درد آورد و سبب شد تا فعالیت‌ها و برنامه هایی برای تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم انجام شود.

وی افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی با برگزاری آئین عزاداری و حضور با شکوه و آگاهانه در مراسم تشییع شهدای خدمت، این نکته را به اثبات رساندند که با وجود اینکه شهید رئیسی فعالیت ها و خدمات خود را رسانه ای نکرد ولی به خواست خداوند متعال شهادتش پویشی عظیم را به راه انداخت که به واسطه آن انسجام آحاد مردم نیز رقم خورد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، این انسجام مردم و فرمایشات مدبرانه مقام معظم رهبری را بر هم زننده نقشه های شوم دشمنان خواند و اذعان کرد: امروز بزرگترین وظیفه ما زنده نگهداشتن فرهنگ خدمت رسانی شهید رئیسی و کمک به انتقال آن به نسل های آینده است تا آنها نیز از این خدمات آگاه شوند.

درکتانیان اظهار کرد: امیدواریم مردم با همین آگاهی و انسجام خود در انتخابات پیش رو نیز حماسه ای دیگر را رقم بزنند و راه شهید رئیسی ها را در پیش بگیرند و آن را ادامه دهند تا به خوبی از این گردنه دشوار و پر پیچ و خم تاریخ انقلاب اسلامی نیز عبور کنیم و ثابت کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی دچار خدشه نمی شود.

وی اعلام کرد: مراسم یادبود خادم فرهنگ، سید شهیدان خدمت، شهید رئیسی و گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به یاد سید شهیدان خدمت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی آن است، با حضور خانواده معزز شهدا، مدیران استانی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در روز دوشنبه ۷ خرداد ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن سیروس صابر این اداره کل برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های یادبود برای همه شهدا به خصوص شهدای خدمت که اخیرا به فیض شهادت نائل آمده اند، خاطرنشان کرد: امید است با مشارکت، هم افزایی و همفکری در این نشست، شاهد برپایی مراسمی در خور شهیدان خدمت و مردم قدرشناس ایران به خصوص استان البرز باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.