• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

حمایت بنیاد شهید استان البرز از جامعه ایثارگری از طریق رویدادهای استارت آپی

  • کد خبر : 13693
  • 20 بهمن 1401 - 9:58
حمایت بنیاد شهید استان البرز از جامعه ایثارگری از طریق رویدادهای استارت آپی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: بنیاد شهید در مسیر رویدادهای استارت آپی با فراهم کردن یکسری بسترها از جامعه ایثارگری که در این مسیر تلاش می‌کنند، حمایت می کند تا آن ها بتوانند با کوتاه کردن فرآیندها، طرح خود را ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در آئین اختتامیه سومین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر که در پارک علم و فناوری استان برگزار شد، گفت: بنیاد شهید در مسیر رویدادهای استارت آپی با فراهم کردن یکسری بسترها از جامعه ایثارگری که در این مسیر تلاش می‌کنند حمایت می کند تا آن ها بتوانند با کوتاه کردن فرآیندها، طرح خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد ۳۸ ایده ثبت شد که از این تعداد ۱۸ ایده به مرحله داوری و هشت ایده به مرحله نهایی راه یافت، افزود: تعداد زیادی از عزیزان جامعه ایثارگری نخبه هستند و تولید علم می‌کنند، برخی در عرصه تولید آثار مکتوب و برخی‌ در عرصه نظریه‌های علمی فعال هستند که این امر موجب افتخار و قابل‌تقدیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این رویداد مطرح کرد: بسیار خرسندم که در جمع ایثارگران نخبه و اهل علم و فناوری حضور دارم. امید آن می رود تلاش، کوشش و زحمات این عزیزان به ثمر برسد و شاهد تولید و تجاری‌سازی ایده‌ها باشیم.

سومین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر استان البرز با هدف ترویج کارآفرینی میان اعضای خانواده های شاهد و ایثارگر، تشویق و حمایت از فعالیت های نخبگان شاهد و ایثارگر با رویکرد توانمندسازی و ارتقای سطح علمی، پژوهشی، فرهنگی و منزلت اجتماعی نخبگان و شناسایی و معرفی نخبگان برتر شاهد و ایثارگر به جامعه برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13693

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.