• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج:

حمایت شهرداری از پایان نامه های دانشجویی خروجی محور شود

  • کد خبر : 18124
  • 13 خرداد 1402 - 8:40
حمایت شهرداری از پایان نامه های دانشجویی خروجی محور شود
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: حمایت شهرداری از پایان نامه های دانشجویان باید به روش علمی صورت گیرد و کاملا خروجی محور شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج امروز در اولین جلسه اولویت بررسی ردیف های مطالعاتی بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ معاونت برنامه ریزی و سرمایه توسعه انسانی بر ضرورت کاربردی کردن پایان نامه های دانشجویی تاکید کرد.

وی بیان کرد: در راستای تشویق دانشجویان و دانشگاهیان به امر پژوهش و تحقیق در حوزه مدیریت شهری ضمن حمایت از پایان نامه های کاربردی از ظرفیت پایان نامه ها در کنار تمام مجموعه‌ها برای رفع مشکلات کلانشهر کرج و نیازهای مدیریت شهری استفاده و خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حمایت مادی و معنوی از پایان ‌نامه‌های دانشجویان شاخص مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دستورکار مدیریت شهری است، افزود: وزن ارزیابی علمی پایان نامه ها توسط مدیریت شهری باید از لحاظ نوآوری اجتماعی در حوزه شهری نسبت به گذشته افزایش یابد.

اسدیان با اشاره به اینکه همچنین باید در رویکرد جدید امتیازی که برای هر پایان نامه لحاظ می شود به طرح های کاربردی تر اختصاص یابد، اذعان کرد: فرآیند بررسی و حمایت از پایان نامه های دانشجویی و قرارداد طرح های پژوهشی و مطالعاتی طی مفاد بخشنامه مدیریت یکپارچه نظام مطالعاتی مورد حمایت قرار می گیرد.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از پایان نامه ها با لحاظ شاخص و ویژگی های مدنظر مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شود که در راس آن اولویت بندی طرح ها بر مبنای نیازهای شهر قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18124

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.