• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
رئیس حوزه هنری استان البرز:

حوزه هنری از هیچ تلاشی در جهت تعالی هنر انقلاب دریغ نمی کند

  • کد خبر : 27640
  • 06 اردیبهشت 1403 - 11:41
حوزه هنری از هیچ تلاشی در جهت تعالی هنر انقلاب دریغ نمی کند
رئیس حوزه هنری استان البرز بر حضور هنرمندان در عرصه خلق آثار هنری مرتبط با شهیدان تاکید و بیان کرد: حوزه هنری البرز از هیچ تلاشی در جهت تعالی هنر انقلاب اسلامی به ویژه هنر دفاع مقدس دریغ نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست هم اندیشی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان البرز و دبیر کنگره شهدای استان و رئیس حوزه هنری این استان در سالن جلسات حوزه هنری استان البرز برگزار شد.

در این نشست داوود پاشایی، دبیر کنگره شهدای استان البرز بیان کرد: اگر امروز هنرمندان می توانند در آرامش، نسبت به خلق آثار خود اقدام کنند مرهون جانفشانی شهداست بنابراین جامعه هنرمندان نیز باید با تولید محتوای فاخر نسبت به این مردان بزرگ ادای دین کند.

وی با تاکید بر حضور هنرمندان در عرصه تولید محتوا گفت: کنگره شهدا بزرگترین آیین تجلیل از شهدا در هر استان است که هر پنج سال یکبار پس از تایید مقام معظم رهبری در صورت تامین شأن شهدا در هر استان برگزار می شود لذا باید همه اقشار به ویژه هنرمندان در برگزاری شایسته این مراسم همت کنند.

محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر حضور هنرمندان در عرصه خلق آثار هنری مرتبط با شهیدان تاکید و بیان کرد: حوزه هنری البرز از هیچ تلاشی در جهت تعالی هنر انقلاب اسلامی به ویژه هنر دفاع مقدس دریغ نکرده و تلاش می کند تا در زمینه تولید محتوای مرتبط با ایثار و شهادت با ستاد کنگره شهدای استان البرز همکاری داشته باشد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27640

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.