• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز:

خاموشی ها در دولت سیزدهم به صفر رسید/ پاداش صرفه جویی به مشترکین به شرط رعایت الگوی مصرف

  • کد خبر : 17392
  • 26 اردیبهشت 1402 - 9:32
خاموشی ها در دولت سیزدهم به صفر رسید/ پاداش صرفه جویی به مشترکین به شرط رعایت الگوی مصرف
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، خاموشی های بخش خانگی به صفر رسید و در بخش تولید نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سیف الله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در حاشیه همایش مشترک وزارت نیرو، وزارت کشور و صمت با استانداران و مدیران صنعت برق با موضوع مدیریت مصرف انرژی در فصل گرم سال، به تاکید وزیر نیرو در خصوص مدیریت مصرف انرژی اشاره کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، مدیریت مصرف انرژی در سال جاری با برنامه ریزی دقیق تر و عملیاتی تری نسبت به سال های گذشته انجام مي شود. با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم، خاموشی های بخش خانگی به صفر رسید و در بخش تولید نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته برای گذر از دوره اوج مصرف، توسعه نیروگاه ها، انجام تعمیرات نیروگاهی تا ابتدای اردیبهشت و نیز توسعه شبکه و خطوط انتقال از جمله اقداماتی هستند که در سال جاری با جدیّت پیگیری و اجرا شده اند.

اسداللهی با تاکید بر ضرورت رعایت الگوی مصرف توسط همه مشترکین خانگی و صنعتی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، امسال در بخش خانگی و اصناف به شرط رعایت الگوی مصرف، به مشترکین، به ازای هر کیلو وات صرفه جویی مبلغ دو هزار تومان پاداش صرفه جویی تعلق خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از کسانی که الگوی مصرف انرژی را رعایت می کنند، ادامه داد: تمامی ادارات و سازمان ها موظفند یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری دستگاه های سرمایشی و روشنایی های غیرضروری را خاموش کنند. امسال واحدهای صنعتی با اعلام قبلی حداقل خاموشی را خواهند داشت و برای واحدهای بزرگ از جمله صنایع فولاد و سیمان نیز برنامه ویژه ارائه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17392

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.