• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خبر داد؛

خدمت رسانی ۸ تیم راهداری به مسافران در طرح زمستانی جاده های البرز

  • کد خبر : 12243
  • 24 آذر 1401 - 16:26
خدمت رسانی ۸ تیم راهداری به مسافران در طرح زمستانی جاده های البرز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: هشت تیم راهداری در طرح زمستانی جاده‌های البرز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند؛ امسال به لحاظ نیروی انسانی و ماشین‌آلات راهداری زمستانه وضعیت خوبی داریم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نیروهای راهداری این استان به همراه سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی البرز با هدف پیشگیری از حوادث جاده‌ای در طرح پایش و نظارت زمستانی در قالب تمرین آمادگی شرکت کردند.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در حاشیه برگزاری این طرح با اشاره به اینکه امسال به لحاظ نیروی انسانی و ماشین‌آلات راهداری زمستانه وضعیت خوبی داریم، گفت: هشت تیم راهداری در طرح زمستانی جاده‌های البرز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی و ۱۴۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک،‌ سنگین و نیمه‌سنگین در راه‌های استان افزود: تعمیرات ماشین آلات صورت گرفته و در حال حاضر ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن شن، ماسه و نمک در مناطق بارشی و کوهستانی ذخیره شده که در صورت نیاز ۶ هزار تن دیگر نیز آماده و اضافه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که با آمادگی کامل و به‌کارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات موجود خدمات مطلوبی را به کاربران جاده‌ای ارائه دهیم.

زندی فر مطرح کرد: شهروندان البرزی چنانچه در ایام زمستان مجبور به سفر شدند از ایمنی خودرو اعم از امکانات گرمایشی، برف پاک‌کن، سیستم‌ ایمنی خودرو، سوخت کافی و به همراه‌ داشتن زنجیرچرخ اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12243

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.