• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
پس از 10 سال؛

خیابان ۱۲ متری حصارک بازگشایی شد

  • کد خبر : 17950
  • 07 خرداد 1402 - 11:55
خیابان ۱۲ متری حصارک بازگشایی شد
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از آسفالت و بازگشایی خیابان 12 متری حصارک پس از ۱۰ سال خبر داد و از همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص خیابان ۱۲ متری حصارک گفت: بازگشایی این معبر و اتصال آن به خیابان انقلاب، مطالبه چندین ساله همشهریان و اهالی این منطقه بوده و از سال ۹۱ نیز شهرداری کرج طبق وظیفه، تملکات و توافقات لازم را انجام داده بود.

وی ادامه داد: این معبر، مسیر تردد بسیاری از اهالی منطقه در طول روز بوده و پس از بسته شدن درب آستان مقدس امامزاده محمد (ع)، مشکلاتی را برای ساکنین به وجود می‌آورد که به دلیل اختلاف نظر در توافق میان شهرداری و اوقاف مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: این موضوع، به تفصیل در نطق اخیر در صحن شورا (۲۴ اردیبهشت) مطرح و به جهت تسریع در بازگشایی معبر مذکور از مدیرکل اوقاف پیگیری شد که وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری، بر اولویت خدمت‌رسانی به مردم نسبت به موضوعات مالی تاکید کرد.

رحیمی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، خاطرنشان کرد: در نهایت با پیگیری شهردار کرج و مدیر منطقه پنج، بازگشایی این معبر که به هشت متری دوم مشهور است، در تاریخ ۳۱ اردیبهشت آغاز و امروز به مرحله آسفالت رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17950

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.