• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
معاون استاندار البرز:

دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات کمیسیون دانشجویی هستند

  • کد خبر : 17761
  • 03 خرداد 1402 - 20:21
دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات کمیسیون دانشجویی هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مصوبات کمیسیون دانشجویی لازم‌الاجراست و دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در جلسه کمیسیون دانشجویی استان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادی خرمشهر با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: آزادی خرمشهر حماسه ای جاودان و معجزه بزرگی بود که به دست رزمندگان اسلام رقم خورد.

وی افزود: شهر مقاوم خرمشهر پس از ۵۷۸ روز (۱۹ ماه) اسارت، به دست توانمند رزمندگان و مردم شهر شجاع و مقاوم این شهر آزاد شد؛ این پیروزی، افتخاری بزرگ برای ملت مسلمان ایران بود تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، بلکه فتح ارزش های انسانی است.»

معاون استاندار با بیان اینکه آن زمان نظام سلطه برای سرکوب مظلومان از هر ابزاری استفاده می کرد و سعی در چپاول بیشتر ملت های مظلوم داشت، بیان کرد: بیشتر کشورهای دنیا طی هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از کشور عراق حمایت کردند اما اتحاد مردم و رهبری امام خمینی (ره) رمز پیروزی ملت آزاده ایران شد.

ولی پوری تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع دشمنان به خطر افتاد، به همین دلیل جنگ تحمیلی را آغاز کردند و استراتژی خود را بر مبنای ترور و توطئه بنا نهادند و این روند پس از گذشت سال ها همچنان ادامه دارد و دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی می خواهد مردم از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دست بکشند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اتحاد و انسجام، همیشه پیروز میدان هستند و دشمنان از این همدلی وحشت دارند، اذعان کرد: در حال حاضر، همكاری، تعامل و همفكری خوبی در سطح دانشگاه های استان برقرار است، كمیسیون دانشجویی برای رفع مسائل و مشكلات دانشگاه ها همواره در تلاش است و بازدید های دوره ای به این منظور در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان با اشاره به بیان و بحث و گفت و گو در مورد مشکلاتی از قبیل مسائل رفاهی، حمل و نقل، رفت و آمد و ساماندهی خوابگاه های دانشجویان استان، خاطرنشان کرد: مصوبات کمیسیون دانشجویی لازم‌الاجراست و دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

گفتنی است در این نشست روسای دانشگاه ها و اعضای کمیسیون، گزارشی از وضعیت عملكرد خود در حوزه های دانشگاهی ارائه كردند و به شرح اقدامات و فعالیت ها یک‌سال گذشته پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17761

ثبت دیدگاه

  1. нужна медицинская справка spravki-kupit.ru

  2. Wow, this post is nice, my sister is analyzing these things, so I am going to let know her. купить диплом о среднем специальном образовании

  3. What’s up, yes this post is really good and I have learned lot of things from it about blogging. thanks. купить гостиничные чеки в санкт петербурге

  4. We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site provided us with valuable information to work on. You have done an impressive job and our whole community will be grateful to you. гостиничные чеки с подтверждением спб

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.