• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

دستگيري سارق کارت های عابربانک در کرج

  • کد خبر : 26304
  • 09 اسفند 1402 - 13:31
دستگيري سارق کارت های عابربانک در کرج
فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري سارق کارت‌هاي عابربانک با اعتراف به 15 فقره سرقت در محدوده محمدشهر خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ پيمان گودرزي گفت: در پي افزايش سرقت کارت‌هاي عابربانک شهروندان، با شيوه مشابه در محدوده محمدشهر کرج، رسيدگي به موضوع و دستگيري سارق يا سارقان، در دستور کار ماموران کلانتري ۲۵ محمدشهر قرار گرفت.

وي بیان کرد: در تحقيقات و پي‌جويي‌ها مشخص شد اغلب سرقت‌ها به شيوه گير کردن کارت هاي عابربانک صورت گرفته و مالباختگان ادعا داشتند کارت هاي عابربانک توسط دستگاه خودپرداز خورده و پس از ساعتي مبالغي از حساب آنها سرقت شده است.

سرهنگ گودرزی با اشاره به کشف هويت متهم و شيوه سرقت و پيک ساعات احتمالي حضور سارق عنوان کرد: سرانجام در ۸ اسفند سال جاري ماموران عمليات کلانتري سارق را حين نصب قطعه در عابربانک شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج با اشاره به انتقال متهم به کلانتري مطرح کرد: در بررسي اوليه از متهم بيش از هشت فقره کارت عابربانک کشف شد. وی تاکنون به ۱۵ مورد سرقت اعتراف کرده و به منظور انجام تحقيقات تکميلي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ گودرزي در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام استفاده از دستگاه‌هاي خودپرداز به نصب قطعات اضافه در محل ورودي کارت‌هاي عابربانک دقت عمل لازم را داشته باشند و موارد مشکوک را با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.