• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

دستگیری ۷۸ نفر سارق و مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در البرز

  • کد خبر : 9614
  • 30 شهریور 1401 - 12:01
دستگیری ۷۸ نفر سارق و مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در البرز
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از اجرای چهارمین مرحله از طرح دستگیری سارقین در استان البرز ظرف 72 ساعت گذشته و دستگیری 78 نفر سارق و مالخر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس که امروز در محل پلیس آگاهی این استان برپا شد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از چهارمین مرحله از طرح ضربتی شناسایی و دستگیری سارقین و خریداران اموال مسروقه در استان البرز ظرف ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۷۸ نفر شامل ۶۸ نفر سارق و ۱۰ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

وی ارزش اموال کشف شده از سارقین را بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: ۲۹ باند مختلف شامل سارقین منزل، مغازه، قطعات و لوازم خودرو و جعل و کلاهبرداری در این طرح شناسایی و دستگیر شدند. سارقینی که اقدام به سرقت از اماکن مختلف در استان البرز می کردند نیز در بین بازداشت شدگان هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در این طرح برخی از پرونده های خاص از جمله باند سارقین مغازه که در چندین استان کشور مرتکب سرقت شده بودند و پس از دستگیری، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از آن ها کشف شده است نیز مشاهده می شود؛ در این رابطه بیش از ۱۰ نفر سارق و مالخر در چند استان مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: این سارقان به انجام سرقت های متعددی در سطح استان اقرار کرده و تاکنون بیش از ۳۰ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند. سارقانی که در ساعات اولیه شب در سطح استان البرز اقدام به سرقت از منازل مسکونی می کردند نیز در این طرح، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: چند مورد تجاوز و سرقت های به عنف در سطح استان نیز در بین پرونده های این طرح بود که از جمله آن ها می توان به سرقت توسط افرادی که از طریق سایت های دیوار و شیپور اقدام به شناسایی فروشندگان می کردند و با معرفی خود به عنوان مامور، پس از جلب اعتماد مردم اقدام به خرید اموال و تحویل رسید جعلی به فروشندگان می کردند اشاره کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز هوشیاری مردم در رابطه را مهم دانست و علاوه بر تاکید بر آن، هشدار داد: افرادی که مشخصات اجناس و اموال خود را در سایت های مخصوص فروش اموال، منتشر می کنند هوشیار باشند تحت هیچ شرایطی به رسیدهای ارائه شده توسط خریدار اعتماد نکنند و تا زمانی که حساب بانکی خود را چک نکرده و از واریز وجه مطمئن نشده اند کالا را به خریدار تحویل ندهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. Appreciate it for helping out, superb info. “The laws of probability, so true in general, so fallacious in particular.” by Edward Gibbon.

    http://www.vorbelutrioperbir.com

  2. thymol and Oregano should be avoided orally achat levitra en pharmacie Because of the nature of the data, patients with QRS duration 120 ms, including those with left bundle branch blocks and functioning ventricular pacemakers, were not excluded; this can affect the accuracy of the QT interval measurements, and it is unknown whether the distribution of such patients varied between the two study groups

  3. TambiГ©n se buscГі informaciГіn en los resГєmenes de los congresos europeos y nacionales de los Гєltimos 4 aГ±os viagra pill price

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.