• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

دشمنان کمر همت بسته اند تا با تغییر نقش بانوان به اهداف شوم خود برسند

  • کد خبر : 8380
  • 22 تیر 1401 - 18:12
دشمنان کمر همت بسته اند تا با تغییر نقش بانوان به اهداف شوم خود برسند
زمانیکه زن گوهر ذاتی خود را می شناسد، جامعه به سمت سلامت و رسیدن به اهداف عالیه و رشد و تعالی خواهد رفت، بی دلیل نیست که تمامی کفر، کمر همت بسته اند تا با حربه تغییر نقش بانوان مسلمان و غیرت مردان را خدشه دار کرده و دستاویزی برای رسیدن به اهداف شومشان قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد، در متن این بیانیه آمده است:

«در چهل و سومین سال بعثت انقلاب اسلامی که احیاگر انسان و بیدار کننده خفتگان زمین است، گرامی می داریم یاد و نام زنان و مردان باغیرت این سرزمین را که جان شیرین بر کف نهاده و فدایی راهی شدند که فریاد بندگی خدا و نفی همه الهه های بی مقدار را سر داده است و در مسیر این حرکت انسان ها را از قید اطاعت همه طاغوت ها پاک می سازد و تنها راه بندگی خدا را می گشاید.

انقلاب عظیم اسلامی به عنوان وارث حرکت انبیا و نتیجه شهادت اولیا و تمکن مومنین طول تاریخ، به ما زنان جانی تازه بخشید تا در قرون متمادی استبداد به دنبال هویت گمشده خود بگردیم، به راستی حجاب مایه تشخُّص و آزادی زن است و بر خلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهر بینانه مادی گرایان، مایه اسارت زن نیست، حجاب وقار و متانت و سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست …

تا زمانیکه زن گوهر ذاتی خود را می شناسد و آگاهی از رسالت گران سنگ خود دارد، در رشد و هدایت بشر و صعود به قله های کمال، نقشی اساسی دارد و قطعا جامعه به سمت سلامت و رسیدن به اهداف عالیه و رشد و تعالی خواهد رفت و زن، عاملی اصلی و محرکی موثر در این زمینه خواهد بود .باید قدر این حجاب را دانست و از اسلام به خاطر آن تشکر کرد.

چنانچه خلاف این صورت پذیرد، نه تنها زن از جایگاه ارزشمند و والای خود سقوط خواهد کرد، بلکه خانواده و جامعه را به سمت انحطاط خواهد کشاند، بی دلیل نیست که تمامی کفر، کمر همت بسته اند تا با حربه تغییر نقش بانوان مسلمان و دُّرِ گران مایه عفت زنان و غیرت مردان را خدشه دار کرده و دستاویزی برای رسیدن به اهداف شومشان قرار دهند.

ما زنان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به تأسی از سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، از مسئولین و متولیان امر فرهنگ و رسانه و دستگاه های تربیتی و ارشادی خواستاریم:

  • با تبیین ارزش های فاطمی در جامعه و دعوت همگانی تمامی زنان جهان به فرامین رسول مکرم اسلام (ص) مبنی بر عفت و عزت فاطمی و نقد تفکر غربی، حرکت به سمت ایجاد جامعه سالم و به دور از ابتذال و نگاه ابزاری به زن را با حفظ کرامت زن و توجه ویژه به نقش بالنده او در رشد جامعه خواستاریم.
  • در تغییر وضع موجود، بیش از پیش کوشا باشند و با در نظر گرفتن توأمان کار فرهنگی تربیتی و اجرایی در قانون گزاری و اجرای آن، امید دشمنان را به یأس تبدیل کنند.
  • با رصد قوی فضای مجازی نسبت به ایجاد شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پاک به امنیت و فضای حضور کودکان، نوجوانان و خانواده ها توجه و از شبکه های اجتماعی که مسئولیت خود را تولید محتوای مروج زیست عفیفانه می دانند، حمایت کرده و به گسترش اخلاق و سلامت همه بعدی جامعه، امدادرسانی فوری کنند.
  • با معدود هنجار شکنان ناآگاه یا مغرض، که امنیت روانی جامعه را هدف قرار گرفته اند، برخورد انتظامی لازم صورت گیرد.
  • متولیان امر آموزش نسبت به رفع هرگونه سوال و پاسخ به شبهات مغرضانه دشمنان و در نهایت، اقناع اندیشه ها، توجه و اهتمام لازم نسبت به اجرای این دستور خداوند داشته باشند.
  • از متولیان امر فرهنگ، اعم از رسانه های دیداری، شنیداری، تولید کننده های محصولات فرهنگی تا الگوهای مطرح در متن جامعه و سلبریتی هایی که با هزینه های بیت المال مقبولیت بدست آورده اند می خواهیم که به رسالت خود در ذائقه سازی و هدایت گرایشات نوجوانان و جوانان به سمت پاکی و نجابت و دوری از مدهای ضد فرهنگ ایرانی، اسلامی توجه و تولیدات و حضور خود را آکنده از عطر ایمان، حیا و عفت کرده و مسئولیت هدایت نسلی که فرهنگ خود را از آنان الگو می گیرند را به شایستگی ایفا کنند.
  • از خانواده ها و مادران عفیفه این سرزمین شهید پرور می خواهیم که به هیچ وجه نسبت به رسالت تربیتی خود کوتاهی نکنند و در جهت افزایش نسلی پاک، توأم با تربیت عفیفانه دختران و پسران، به رشد عطیه الهی حیا برای آنان پرداخته و توشه آخرتی خود را تجهیز کنند.

در پایان مصرانه از تمامی دستگاه های متولی عفاف و حجاب خواستاریم ضمن توجه اکید به مطالبات بانوان استان البرز، نسبت به ایجاد فضایی سالم و پاک جهت حضور فعال و پرنشاط جوانان در جامعه اقدام جهادی کنند تا دختران، پسران، زنان و مردان این مرز و بوم در محیطی امن و در کمال آرامش روحی و جسمی به مدارج علمی و اخلاقی نائل شده و نقش خود را در شکل گیری جامعه اسلامی به بهترین وجه، ایفا کنند.»

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8380

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.