• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
دبیر شورای اسلامی شهر کرج:

دشمن سبک خود را برای مقابله با ایران تغییر داده است

  • کد خبر : 11307
  • 17 آبان 1401 - 8:59
دشمن سبک خود را برای مقابله با ایران تغییر داده است
دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: دشمن سبک خود را برای مقابله با ایران تغییر داده و با استفاده از ابزارهای نوین از جمله ابزارهای ارتباطی، سعی در تزریق ناامیدی و انزجار نوجوانان و جوانان از داشته های دینی و ملی دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، فاطمه منعمی، دبیر شورای اسلامی شهر کرج در دیدار با تعدادی از ماموران نیروی انتظامی مجروح شده در اغتشاشات اخیر که با همراهی برخی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرج صورت گرفت، ضمن قدردانی از حضور مخلصانه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران، گفت: ایجاد اغتشاش و تشویش اذهان عمومی علیه نظام اسلامی به هیج وجه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران برای این انقلاب خون ها داده و تحریم های بسیاری را تحمل کرده لذا باید به صورت قاطع با این افراد خبیث برخورد شود، افزود: دشمن سبک خود را برای مقابله با ایران تغییر داده و با استفاده از ابزارهای نوین از جمله ابزارهای ارتباطی، سعی در تزریق ناامیدی و انزجار نوجوانان و جوانان از داشته های دینی و ملی دارد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: دشمن همواره تلاش می کند با هوشمندی و برنامه ریزی دقیق، کانون هدایت جوانان باشد. در این راستا، بهره گیری از رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور تبیین دشمن شناسی و بصیرت افزایی جامعه اقدامی ارزشمند و اثربخش است.

منعمی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در جنگ نوین نه با استفاده از جنگ افزارهای سخت بلکه با ابزارهای جنگ نرم از جمله فضای حقیقی و مجازی رسانه ‌ای، در صدد تحریک جوانان نسبت به اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و جریان نفوذ با استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن با دگرگون سازی افکار عمومی در حال ایجاد دو دستگی بین مردم و حاکمیت نظام است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج در پایان بیان کرد: ملت ایران، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف انقلاب ثابت كرده و هر زمان كه نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور و مشاركت مردم نیاز داشته است، آن ها با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظام در عرصه حاضر بوده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11307

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.