• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
با هدف تقویت کنش گری اجتماعی؛

دومین رویداد پیشگام در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 11732
  • 29 آبان 1401 - 15:45
دومین رویداد پیشگام در البرز برگزار می شود
دبیر اجرایی رویداد پیشگام کشور، از برگزاری آیین افتتاحیه دومین رویداد پیشگام در روز چهارشنبه دوم آذر سال جاری در البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا داوودی، دبیر اجرایی رویداد پیشگام کشور، از برگزاری آیین افتتاحیه دومین رویداد پیشگام در روز چهارشنبه دوم آذر سال جاری در البرز خبر داد و هدف از برگزاری این رویداد را تقویت کنش گری اجتماعی دانست و گفت: تاکنون استقبال از این رویداد روند رو به رشدی را طی کرده است.

وی با اشاره به افزایش آمار شرکت کنندگان در این رویداد و اهمیت طرح مسئله در جهت رفع مشکلات جامعه توسط این افراد، مطرح کرد: شرکت کنندگان زیر نظر مربیانی که پیش از این حل مسئله را تجربه کرده و جزو شرکت کنندگان پیشرو در این رویداد بوده اند، مراحل ثبت مشکل، ریشه یابی و علت به وجود آمدن آن، کنش موثر و ثبت راهکار مناسب را طی می کنند.

دبیر اجرایی رویداد پیشگام کشور به تفاوت برگزاری رویداد سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره و اذعان کرد: امسال، شرکت کنندگان دوره های قبل نیز می توانند در رقابتی تحت عنوان «میدان پیشگام» شرکت کنند. سوژه ها، شیوه پرداخت و تبیین شرکت کنندگان قبلی با حضور در این دوره قطعا پیشرفته تر، پخته تر و تأثیرگذارتر خواهد بود.

گفتنی است رویداد پیشگام دوم آذر ماه امسال آغاز می شود و در روزهای سوم، نهم، دهم و یازدهم آذر ادامه خواهند داشت. به منظور تحقق راهکار رفع مسئله، تیم‌های برگزیده پس از داوری نهایی به نهادهای مختلف ارجاع داده خواهند شد. داوری و مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها جمعه ۱۱ آذر برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11732

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.