• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
معاون اجرایی رئیس جمهور:

دو هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز، تامین اعتبار شد

  • کد خبر : 18044
  • 09 خرداد 1402 - 12:56
دو هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز، تامین اعتبار شد
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه از مجموع مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز، دو هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است، گفت: برای تامین اعتبار پروژه قطار شهری کرج نیز یک هزار و 500 میلیارد تومان اوراق در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در بازدید از روند اجرای پروژه قطار شهری کرج در ایستگاه چهارراه طالقانی، گفت: یکی از مسائلی که اخیرا برای تولیدکنندگان مشکل ایجاد کرده، تامین ارز در برخی موارد است؛ در زمینه دارو و کالاهای اساسی، به هر میزان که ارز نیاز باشد، دولت تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه برخی اقلام که خیلی فوریت نداشته اند، صف تامین ارز آن ها تا دو ماه هم رسیده است، مطرح کرد: بر این اساس در نشست اخیر رئیس جمهور با بانک مرکزی و دستگاه های ذیربط، موضوع کاهش این زمان مد نظر قرار گرفت و معاونت اجرایی ریاست جمهوری نیز پیگیر این مسئله است.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: پروژه های خوبی در استان البرز در حال اجراست که برخی از آن ها سال ها معطل مانده بودند؛ در حالیکه برخی از آن ها نقش موثری در اقتصاد و عمران دارند. با سفر امروز به البرز، علاوه بر مرور مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، برای تامین اعتبار سایر پروژه ها نیز تلاش می کنیم.

منصوری با بیان اینکه از مجموع مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز، دو هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است، گفت: از مجموع ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای کنارگذر شمالی کرج، ۵۰ درصد توسط دولت و ۵۰ درصد توسط شهرداری و بخش دیگر نیز از طریق ماده ۵۶ و تغییر کاربری تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بار ترافیکی تهران – کرج – قزوین را سبک کرده و به لحاظ فنی ویژه است، خاطرنشان کرد: از پروژه های بیمارستانی استان البرز نیز بازدید به عمل آمد؛ خیرین با یک هزار میلیارد تومان تامین اعتبار همراهی خوبی در این زمینه داشتند که جای قدردانی دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: برای تامین اعتبار پروژه قطار شهری کرج نیز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق در اختیار شهرداری قرار می گیرد. مشکلات حوزه تولید در بخش کارخانه و صنعتگر نیز مورد توجه قرار دارند و برخی مشکلات دیگر این حوزه فرآیندی و عمومیت دار هستند که درصدد حل و فصل آن ها به صورت جدی هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18044

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.