• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

ذبح و توزیع بیش از ۱۶۰۰ قربانی بین نیازمندان البرزی

  • کد خبر : 8309
  • 20 تیر 1401 - 12:26
ذبح و توزیع بیش از ۱۶۰۰ قربانی بین نیازمندان البرزی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اجرای پویش نذر قربانی و ذبح بیش از یک هزار و 600 راس دام سبک و پنج راس دام سنگین و توزیع آن ها بین نیازمندان البرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اجرای پویش نذر قربانی و ذبح بیش از یک هزار و ۶۰۰ راس دام سبک و پنج راس دام سنگین و توزیع آن ها بین نیازمندان البرزی خبر داد و گفت: این امر با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیرانی که با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در روز عید سعید قربان در ۲۰ جایگاه و دو هزار پایگاه شامل دفاتر ائمه جمعه، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج و با مشارکت خیران و با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران، ذبح شرعی انجام و از طریق دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان مورد حمایت و سایر نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه طرح نذر قربانی مختص عید قربان نبوده و کمیته امداد امام خمینی (ره) در طی سال نیز آمادگی دریافت نذورات مردم را دارد، بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی نیازمندان، کمک خیرین در این طرح می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات خانواده‌های محروم باشد.

محمدی فرد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  البرز هستند، اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق اسکن کد (QR درگاه پرداخت الکترونیکی)، همچنین وارد کردن کد #۰۲۶۸۸۷۷ و واریز به شماره‌حساب صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8309

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.