• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

راننده فراری حادثه تصادف در رجایی شهر کرج دستگیر شد

  • کد خبر : 2658
  • 06 دی 1399 - 16:27
راننده فراری حادثه تصادف در رجایی شهر کرج دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز، از دستگیری راننده ای خبر داد که چند روز قبل، پس از برخورد با چند دستگاه خودرو، یکی از شهروندان را زیر گرفته و متواری شده بود.

 به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن يک دستگاه خودروی شاسی بلند ام وی ام به صورت خلاف جهت و با سرعت بالا در حال فرار بوده و ضمن برخورد با چند دستگاه خودرو، با یکی از شهروندان برخورد و وی را نقش بر زمين کرده است.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور و تصاویر انتشار یافته آزردگی خاطر شهروندان را در پی داشت عنوان کرد: بلافاصله با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان البرز، کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی فرد خاطی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در جریان اقدامات ویژه پلیسی و در بررسی از صحنه جرم محرز شد صبح روز حادثه (یکم دی ماه) خودروی مذکور در تهران از یک خانم به سرقت رفته و به شهر کرج منتقل شده است.

نادربیگی اظهار کرد: مالک خودرو بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودروی خود را در پمپ بنزين منطقه رجایی شهر کرج مشاهده می کند و از شهروندان می خواهد خودرو را متوقف کنند که راننده به محض رویارویی با این صحنه، خلاف جهت خيابان متواری شده و پس از برخورد با چند خودروی دیگر با آقایی ۴۳ ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می کند.

وی افزود: مصدوم بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل می شود اما پس از رفتن به کما فوت می کند؛ در ادامه عملیات، شماره پلاک به واحدهای گشتی اعلام و با تلاش ماموران، خودرو که به صورت بلاصاحب رها شده بود کشف می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد: با تلاش ماموران، هويت سارق شناسایی و در استعلام از سوابق نامبرده مشخص شد که وی دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سه فقره سرقت است و در حال حاضر نيز متواری و تحت تعقيب مراجع قضائی است.

نادربیگی خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدامات شبانه روزی کارآگاهان، متهم پرونده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و طی یک عملیات تعقيب و گريز و با شليک يک تير هوایی ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقيقات در خصوص ساير جرائم ارتکابی وی ادامه دارد همچنین با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحيه سه کرج، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم در رسانه های جمعی صادر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2658

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.