• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

راهیابی سه تن از نامزدهای تصدی شهرداری به مرحله دوم

  • کد خبر : 6323
  • 03 شهریور 1400 - 10:40
راهیابی سه تن از نامزدهای تصدی شهرداری به مرحله دوم
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: از مجموع ۶ نامزد تصدی شهرداری کرج، سه نفر با بیشترین آرای اعضای شورای شهر کرج به مرحله دوم راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در نشست بررسی برنامه های ۶ نامزد تصدی شهرداری کرج عنوان کرد: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر انجام شد و مردم اکنون انتظار دارند به عنوان نخستین مطالبه خود، اعضای شورای ششم نخستین فعالیت های خود را با انتخاب شهردار آغاز کنند.

وی با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می کنیم، تصریح کرد: از مهم‌ترین وظایف شوراها انتخاب شهردار برای مدت چهار سال، بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های حوزه شهری است که می توانیم با تصمیمات خوب و درست، مسائل کلانشهر کرج را به سرانجام برسانیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج انتخاب شهردار را به عنوان حق الناس عنوان کرد و افزود: اکنون که انتخاب شهردار، مهم‌ترین آزمون و چالش پیش روی شورای ششم است باید تمامی جوانب را در این امر مهم به دقت درنظر گیریم.

رحیمی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در پایان شنیدن اظهارات این نامزدها به بررسی برنامه های آنان پرداختند که پس از رای گیری، امیر یزدی با کسب ۱۰ رای، مصطفی سعیدی سیرایی با هشت رای و سید علی اکبر میر وکیلی نیز با هفت رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: از مجموع ۶ نامزد تصدی شهرداری کرج، سه نفر با بیشترین آرای اعضای شورای شهر به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6323

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.