• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

رصد و پایش وضعیت اورژانس بیمارستان ها و تعداد تخت های خالی از طریق مركز پایش تصویری اورژانس

  • کد خبر : 6525
  • 30 شهریور 1400 - 20:17
رصد و پایش وضعیت اورژانس بیمارستان ها و تعداد تخت های خالی از طریق مركز پایش تصویری اورژانس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: هدف از راه اندازی مرکز ام سی ام سی تصویری در اورژانس البرز رصد و پایش دقیق تعداد تخت های خالی و وضعیت اورژانس بیمارستان ها به صورت تصویری است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در حاشیه آئین افتتاح مرکز پایش تصویری اورژانس البرز گفت: هدف از راه اندازی مرکز ام سی ام سی تصویری در اورژانس البرز که به طور همزمان به تمامی بیمارستان های دولتی استان متصل است، رصد و پایش دقیق تعداد تخت های خالی و وضعیت اورژانس بیمارستان ها به صورت تصویری است.

وی عنوان کرد: تاکنون رصد و پایش تعداد تخت های خالی از طریق ارتباط تلفنی تیم هدایت اورژانس با بیمارستان ها انجام می شد که اکنون علاوه بر این ارتباط، این امر به صورت تصویری نیز میسر شده است.

فتحی با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت مرکز پایش تصویری اورژانس افزود: در این مرکز اورژانس به صورت یکپارچه از راه دور با تمامی بیمارستان های دولتی ارتباط مستقیم دارد و به صورت ۲۴ ساعته می تواند وضعیت اورژانس و بخش های ویژه را تحت نظارت باشد تا اعزام بیماران به درستی و با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا در این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان طالقان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند. با راه اندازی بیش از ۳۵ مرکز تجمعی واکسیناسیون روزانه تا ۴۵ هزار دوز واکسن تزریق می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.