• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با ورود دستگاه قضا

  • کد خبر : 5577
  • 20 اردیبهشت 1400 - 18:03
رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با ورود دستگاه قضا
رئیس دادگستری ساوجبلاغ گفت: با حل اختلاف دو شرکت در این شهرستان با ورود دستگاه قضایی، مشکلات خریداران واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، احمد نوروزی، رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ از ورود دستگاه قضایی جهت رفع مشکلات خریداران واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خبر داد و با اشاره به حل مشکلات بین «شرکت عمران شهر جدید هشتگرد» و شرکت ساختمانی «بلندپایه مشاهیر» که منجر به بلاتکیفی خریداران واحدها شده بود گفت: این پرونده مربوط به یکی از پروژه های مسکن مهر این شهر است که به دلیل تاخیر در تحویل واحدهای احداثی، مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده بود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در پیگیری پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالاطراف و دستور رئیس کل دادگستری البرز و پیگیری اداره کل بازرسی استان، جلسه ای با حضور طرفین به منظور حل اختلاف در محل دادگستری استان برگزار شد که پس از طرح مشکلات و اختلافات، در نهایت به چندین راه حل برای برطرف کردن اختلافات و حل مشکلات متقاضیان مسکن مهر این شهر رسیدیم.

رئیس دادگستری ساوجبلاغ یکی از توافقات انجام شده را تحویل ۱۰۲ واحد مسکن مهر از اول تا پایان خرداد سال جاری توسط شرکت بلندپایه مشاهیر بیان و اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز نسبت به محاسبه و رسیدگی به صورت وضعیت های شرکت سازنده اقدام و تسویه حساب کند.

نوروزی دیگر توافق انجام شده را متعهد شدن شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به صدور الحاقیه و قرارداد واگذاری برای متقاضیان معرفی شده از سوی شرکت سازنده بیان کرد و متذکر شد: این شرکت باید ظرف ۴۵ روز نسبت به محاسبه و تسویه حساب با سازنده در خصوص محوطه سازی و آماده سازی از محل آورده متقاضیان اقدام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5577

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.