• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
فرمانده انتظامی نظرآباد:

رمال کلاهبردار در نظرآباد دستگیر شد

  • کد خبر : 24099
  • 04 آذر 1402 - 16:10
رمال کلاهبردار در نظرآباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگيري رمال و کلاهبردار حرفه ای که اقدام به سوءاستفاده از شهروندان می کرد، خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پليس آگاهي نظرآباد مشخص شد که يک نفر با روش هاي متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی در این شهر اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

وی افزود: در تحقیقات محرز شد که فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال از مراجعین سوءاستفاده و مبالغی را دریافت می کند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه وی شناسایی و طی یک عملیات ضربتی نامبرده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی ابزارآلات رمالي کشف شد، عنوان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد و پس از جمع بندی و تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ اسداللهی بیان کرد: با دستور دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد هویت متهم به نام مهر علی حسینی، فرزند غلامحسن به نشانی نظرآباد، خيابان الغدير جنوبي، غدير ۱۲، درب سوم شمالي در جهت تحصیل مال سایر شکات پرونده در فضای مجازی منتشر می شود.

وی به شهروندان توصیه کرد فريب اين گونه افراد شیاد که به عنوان پيشگو، فالگير و … اقدام به کلاهبرداري مي کنند را نخورند و در صورت برخورد با موارد اين چنينی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.