• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

رهایی گروگان ۱۲ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت/ مادر، طراح نقشه ربودن فرزندش بود

  • کد خبر : 5415
  • 12 اردیبهشت 1400 - 17:20
رهایی گروگان ۱۲ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت/ مادر، طراح نقشه ربودن فرزندش بود
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از رهایی دختر 12 ساله ای خبر داد که به نیت اخاذی از پدرش در شهر کرج ربوده و به استان تهران انتقال داده شد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: ساعت ۲۰:۲۲ دقیقه هفتم اردیبهشت ماه جاری از طریق مرکز پیام، یک فقره آدم ربايی به کلانتری ۱۸ منطقه شاهین ویلا در کرج اعلام شد که طی آن دختر ۱۲ ساله ای توسط سرنشين يک دستگاه خودروی سمند از جلوی درب منزلش ربوده شده بود.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که آدم ربا پس از ربودن نامبرده از خط تلفن وی با شاکی، تماس گرفته و تقاضای دو میلیارد ریال وجه نقد کرده است تا گروگان را آزاد کند. همچنین تهدید کرده که در صورت عدم پرداخت وجه درخواستی، فرد ربوده شده را خواهد کشت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: کارآگاهان به منظور انجام تحقیقات از اهالی به محل وقوع جرم اعزام شدند و بر اساس گفته شاهدان عینی حوالی ساعت سه بعد از ظهر، يک دستگاه خودروی سمند که راننده جوانی داشت جلوی در منزل آن ها پارک کرده و با تهديد وارد منزل شده است.

نادربیگی ادامه داد: به گفته اهالی محل، از داخل حياط سر و صدای ناشی از درگيری به گوش می رسيد که در نهايت راننده با زور دختربچه را سوار خودرو کرده و از آنجا متواری مي شود اما به دلیل سرعت بالای خودرو، کسی قادر به ثبت پلاک آن نشده است.

وی بیان کرد: در بازبينی تصاوير دوربين های مداربسته محل وقوع حادثه به دلیل پوشانده شدن پلاک حودرو با کاغذ، نتیجه ای حاصل نشد اما کارآگاهان با به کارگیری شگردهای خاص پليسی آدم ربا را در غرب استان تهران شناسایی کردند و به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: ماموران ضمن رعایت جوانب احتیاطی به گونه ای که به گروگان آسیبی نرسد وارد عمل شدند و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و گروگان را در صحت و سلامت کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت آزاد کردند.

نادربیگی با اشاره به جدایی پدر و مادر دختر ربوده شده عنوان کرد: متهم در تحقیقات کارآگاهان اذعان کرده که نقشه ربايش این دختر توسط مادر وی طراحی شده بود تا از این طریق بتواند از همسر سابقش اخاذی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5415

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.