• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4
استاندار البرز؛

روحیه شهادت طلبی نیروهای انتظامی مثال زدنی است

  • کد خبر : 9672
  • 04 مهر 1401 - 14:38
روحیه شهادت طلبی نیروهای انتظامی مثال زدنی است
استاندار البرز در دیدار با ماموران انتظامی آسیب دیده در جریان مقابله با اغتشاشات گفت: روحیه شهادت طلبی این نیروهای خدوم برای ایجاد آرامش در جامعه مثال زدنی است و اراده مضاعفی به مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم می دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در دیدار با ماموران انتظامی آسیب دیده در جریان مقابله با اغتشاشات که با همراهی فرماندهی فراجای استان البرز صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش ها و جانفشانی های آنان گفت: این افراد همواره مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت را وظیفه خود دانسته و برای آرامش مردم در میدان حضور دارند.

وی با اشاره به دلخوری و نگرانی مردم از اغتشاشات و حضور افراد خاطی در برخی اماکن استان البرز، ادامه داد: جای تاسف دارد که طی این چند روز فضای جامعه این چنین ملتهب شده اما واضح و مبرهن است که نیروهای وظیفه شناس و جان برکف فراجا در این ایام خواب و آرامش را بر خود حرام کرده اند تا نظم و امنیت در جامعه برقرار شود.

استاندار البرز بیان کرد: در جریان این ناآرامی ها تعدادی از ماموران انتظامی آسیب های جدی دیده اند، از این رو عیادت از این نیروهای ایثارگر را وظیفه خود می دانیم. روحیه شهادت طلبی این نیروهای خدوم برای ایجاد آرامش در جامعه مثال زدنی است و اراده مضاعفی به مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم می دهد.

وی با اشاره به درس هایی که مردم و مسئولین از عشق به میهن و نظام و نیز وظیفه شناسی ماموران انتظامی می گیرند مطرح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ جان، ناموس و کیان این مملکت همچنان در بین جوانان و نیروهای انقلابی جاری و ساری است و تمام نمی شود.

سردار عباسعلی محمدیان فرماندهی فراجای استان البرز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: امید است بتوانیم با ایثارگری و شهامت این نیروهای جان بر کف، توقع و انتظار مردم را در برقراری نظم و امنیت جامعه برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از ماموران انتظامی در جریان این اغتشاشات آسیب دیده اند ولی با روحیه قوی خود به سایرین انرژی مضاعفی برای برقراری نظم و امنیت جامعه، می بخشند اذعان کرد: در راهپیمایی روز گذشته، مردم با لطف، قدردانی و حمایت های همیشگی خود، نیروهای انتظامی را مورد لطف و توجه قرار دادند و این موضوع باعث دلگرمی ما برای خدمت بیشتر به این مردم می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9672

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.