• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
7

رونمایی از هفت قلم دارو در دانشکده داروسازی البرز طی یک سال اخیر

  • کد خبر : 9258
  • 05 شهریور 1401 - 13:20
رونمایی از هفت قلم دارو در دانشکده داروسازی البرز طی یک سال اخیر
رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اقدامات شاخص این دانشکده طی یک سال اخیر را برشمرد و به رتبه های کسب شده توسط این دانشکده در المپیادهای مختلف و رونمایی از هفت قلم دارو اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر محمدمهدی احمدیان، رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به مناسبت هفته دولت در جمع اصحاب رسانه به اقدامات شاخص این مجموعه طی یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: افتتاح مركز زهرشناسی و رونمایی از هفت رقم دارو در دانشكده داروسازی البرز از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: امضای تفاهم‌نامه راه اندازی مرکز رشد اقماری دانشکده داروسازی بین اداره توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه یکی دیگر از اقدامات و کسب دیپلم افتخار در مرحله انفرادی در حیطه مدیریت نظام سلامت در سیزدهمین دوره المپیاد علمی کشور نیز از افتخارات این دانشکده است.

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ادامه داد: طی یک سال اخیر این دانشگده موفق شده رتبه چهارم در آزمون جامع ۱۸۰ واحدی داروسازی شهریور ماه ۱۴۰۰، رتبه ۲/۵ درصد برتر كشوری در آزمون جامع و مدال طلا و رتبه اول گروهی در حیطه تفکر علمی در علوم پایه در سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور را کسب کند.

احمدیان در پایان با اشاره به کسب رتبه دوم پژوهش های بنیادی در بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی توسط عضو هیات علمی دانشکده داروسازی البرز اظهار کرد: کتاب تاریخچه داروسازی و داروشناسی در ایران، تالیف وی نیز موفق به دریافت جایزه کتاب برگزیده تاریخ پزشکی جشنواره طب ایرانی وزارت بهداشت شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9258

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.