• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
با حضور رئیس اوقات فراغت کشور انجام شد؛

رونمایی از پوستر دومین جشنواره استعدادیابی ترنج

  • کد خبر : 11776
  • 30 آبان 1401 - 16:44
رونمایی از پوستر دومین جشنواره استعدادیابی ترنج
طی آیینی از پوستر دومین جشنواره استعدادیابی ترنج با حضور رئیس خانه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی کشور، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، طی آیینی رونمایی از پوستر دومین جشنواره استعدادیابی ترنج با حضور رئیس خانه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی کشور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرکرج و معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج انجام شد.

 محسن برجی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در حاشیه این آیین گفت: ستاد غنی سازی اوقات فراغت استان البرز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی اقدام به برگزاری دومین جشنواره ساماندهی استعداد جوانان به نام «ترنج» کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان پایلوت مرکز استعدادیابی جوانان در کشور است، اظهار کرد: بعد از تصویب طرح جشنواره ساماندهی و کشف استعدادها در زمینه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان کشور، پیشنهاد داده شد، دومین جشنواره ترنج استان البرز، به عنوان پایلوت این موضوع، زیر نظر خانه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی کشور انتخاب و معرفی شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ادامه داد: فرآیند ساماندهی استعدادهای جوان با همکاری دستگاه‌های زیربط، در نهایت منجر به ایجاد اشتغال و کار آفرینی خواهد شد که می‌تواند تأثیر زیادی در حوزه اشتغال جوانان ایجاد کند.

برجی با بیان این که دومین بار است که جشنواره ترنج به صورت یکپارچه در کشور، بحث اوقات فراغت را به یک کار جامع منتهی خواهد کرد، گفت: تلاش ما برگزاری آبرومند این جشنواره با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه در استان البرز است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11776

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.