• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد؛

رویداد پیشگام، بهانه ای برای تمرین حل مشکلات پیرامونی در میدان عمل

  • کد خبر : 12137
  • 18 آذر 1401 - 18:37
رویداد پیشگام، بهانه ای برای تمرین حل مشکلات پیرامونی در میدان عمل
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: گرد هم آمدن ما در رویداد پیشگام، بهانه ای بود تا حل مسائل و مشکلات پیرامونی خود را در یک میدان عملی تمرین کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز شامگاه جمعه در آئین اختتامیه دومین رویداد پیشگام استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، گفت: در دوره و حکومتی زندگی می کنیم که پرچم توحید در این جغرافیای خاکی به اهتزاز در آمده و ولی فقیه در رأس آن است.

وی شکر نعمت های خداوند را وظیفه ای بر عهده همه ما دانست و مطرح کرد: یکی از توفیقاتی که باید از خداوند درخواست کنیم به ما عنایت کند، گام برداشتن در جهت حل مشکلات و مسائل پیرامونی ما در حکومت اسلامی است؛ شاید این کار در گفتار آسان باشد اما در عمل، امری دشوار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اذعان کرد: این ملت قرار است با تلاش و همدلی تمدن نوین اسلامی را جایگزین آنچه در جهان مرسوم است کرده و پایه های آن را مستحکم کنند و پرچم سه رنگ و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق عنوان کرد: گرد هم آمدن ما در رویداد پیشگام، بهانه ای بود تا حل مسائل و مشکلات پیرامونی خود را در یک میدان عملی تمرین کنیم. در دومین رویداد پیشگام البرز، ۴۰۰ نفر از نخبگان استان ثبت نام کردند و پس از پالایش ابتدایی، ۲۹ تیم برای حضور در این رویداد دعوت شدند که از این تعداد، هشت تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با اشاره به استمرار و امتداد رویداد پیشگام بیان کرد: افرادی که در این رویداد، مسائل و مشکلاتی را مطرح و ثابت کرده و راهکارهایی را برای حل آن ها ارائه دادند، در میدان عمل هم طی بازه زمانی ۴۰ روزه، تمرین می کنند تا دریابند که تا چه اندازه می توانند این راه حل ها را در زمین واقعی هم اجرا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حضور ۱۰ تیم از منتخبین رویدادهای پیشگام استان های مختلف در سال های گذشته در دومین رویداد پیشگام البرز خاطرنشان کرد: رویداد سال گذشته مقدمه ای برای حرکتی پربرکت بود تا جایی که دو مورد از مسائل مطرح شده در این رویداد، در سفر استانی رئیس جمهور به البرز مطرح شد و پیگیری و حل آن ها در دستورکار قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق با بیان اینکه امید داریم رویداد امسال پربرکت تر از سال گذشته باشد و اثرات آن را در دوره جدید مشاهده کنیم، از تمامی کسانی که در این رویداد تلاش کردند و اساتیدی که زحمت اجرا و راهبری این حرکت را متقبل شدند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12137

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.