• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
دبیر رویداد پیشگام:

رویداد پیشگام دو در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 10967
  • 08 آبان 1401 - 13:31
رویداد پیشگام دو در البرز برگزار می شود
دبیر رویداد پیشگام البرز از برگزاری رویداد پیشگام دو در این استان خبر داد و گفت: تغییر نگاه جوانان به مسائل یکی از خروجی های قابل توجه رویداد یک، در استان البرز بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، طیب لطفی، دبیر رویداد پیشگام البرز، گفت: این رویداد به عنوان یک دوره آموزش حرفه ای حل مسئله و تربیت کنشگران فعال در حوزه های مختلف، طی تفاهمی میان اندیشکده ایتان و سازمان تبلیغات اسلامی در استان های مختلف در حال برگزاری و مهارت افزایی فعالان اجتماعی است.

وی با اشاره به دستاوردهای آموزشی فوق العاده «رویداد یک» که در دی ماه سال گذشته برگزار شد، افزود: تغییر نگاه جوانان به مسائل و عمق بخشی به رویکرد فعالان اجتماعی در مواجه با مسائل، ریشه یابی، ارائه راهکار و در نهایت کنشگری آنان جهت حرکت به سمت حل مسئله از خروجی های قابل توجه رویداد یک در استان البرز بود.

دبیر رویداد پیشگام البرز با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی امتداد و شورای پیشگام از میان تیم های شرکت کننده در رویداد قبلی بیان کرد: رویداد دوم به همت همین تیم ها و با درخواست و اشتیاق جوانان به این رویداد آموزشی در ابتدای آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لطفی، جریان تربیتی کنشگران حل مسئله و گذر از سهل انگاشتن و نگاه سطحی به مسائل و مشکلات پیرامون را از رسالت ها و اهداف متولیان این نهضت دانست و از تمامی فعالان اجتماعی و مطالبه گر جهت طی اصولی مسیر به حل مسئله دعوت کرد.

وی اضافه کرد: در وضعیت کنونی اگر جوانان به دنبال تغییرات اصولی و حرکت به سمت وضع مطلوب هستند پیشنهاد می شود حتما در این رویداد شرکت کنند. از ۱۱ الی ۲۵ آبان ماه ثبت نام رویداد پیشگام دو در سطوح مقدماتی برای ورودی‌های جدید و پیشرفته ویژه تیم های رویداد یک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=10967

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.