• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

زمان‌بر شدن پروژه‌های عمرانی مردم را به زحمت می‌اندازد

  • کد خبر : 7967
  • 03 خرداد 1401 - 15:48
زمان‌بر شدن پروژه‌های عمرانی مردم را به زحمت می‌اندازد
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه زمان‌بر شدن پروژه‌های عمرانی مردم را به زحمت می‌اندازد گفت: نتیجه تلاش های شهرداری باید ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مریم قهرمانی صارم نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بخش زیادی از پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان-آزادی در دوره پنجم شورای شهر کرج انجام شده است، اظهار کرد: ایجاد تسهیل در رفت و آمد و کاهش بار ترافیکی موجب رضایت شهروندان خواهد شد.

وی افزود: در این راستا پروژه‌های عمرانی شهر در کوتاه ترین زمان در حال اجراست تا زمینه آرامش و آسایش شهروندان فراهم شود، با توجه به رشد جمعیت این کلانشهر، طبیعی است که سرانه فضای سبز، فضاهای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی و درمانی نیز افزایش یابد، بر این اساس با توجه به رشد جمعیت، باید پروژه های عمرانی را در محدوده های شهری تعریف و به سرانجام برسانیم.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از تاخیر در افتتاح این پروژه بیان کرد: به نتیجه رسیدن پروژه های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر، حاصل تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری است، در حال حاضر پروژه های عمرانی متعددی در سطح شهر در دست اجراست که هرکدام به نوعی کارکرد و تأثیر خود را بر روی حوزه های مختلف خدمات شهری دارند.

قهرمانی صارم یادآور شد: باید تلاش مضاعفی در این زمینه صورت گیرد تا پروژه های نیمه کاره شهر در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرند، در این راستا اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و ارائه خدمات در بستر و فضای شهری می تواند نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت و رفاه شهروندان داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت تقویت پیوست اجتماعی و فرهنگی پروژه‌های عمرانی در شهر بیان کرد: باید در هر پروژه‌ای پیوست‌نگاری بر اساس چهار آیتم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی در مجموعه شهری صورت پذیرد و پس از اجرا تأثیرگذاری آن ها را بر روی شرایط زندگی شهروندان بررسی کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7967

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.