• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

زمان انتخابات مجمع هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز اعلام شد 

  • کد خبر : 17739
  • 03 خرداد 1402 - 16:36
زمان انتخابات مجمع هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران البرز اعلام شد 
مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز خبر داد: انتخابات مجمع هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران، ۱۲ تیر سال جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خیری دیده بان البرز و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رضا عباسزاده، مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز گفت: طی دو ماه گذشته پیگیری های زیادی جهت تدوین اساسنامه و احیای مجدد تعاونی مسکن مطبوعات و رسانه های استان البرز انجام شد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز برای احیای تعاونی های خاص از جمله تعاونی روزنامه نگاران اهتمام ویژه ای داشت.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای اخیر در خصوص مقدمات برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق العاده برای تایید و تصویب اساسنامه و انتخابات جدید هیات مدیره تعاونی مسکن با تبصره ها و موارد قانونی برگزار شد. در انتخابات مجمع هیات مدیره تعاونی مسکن، اعضای تعاونی ضمن تایید اساسنامه و تصویب آن، نسبت به انتخاب بازرسین و اعضای هیات مدیره برای مدت دو سال متوالی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات، حضور و مشارکت اعضای تعاونی در زمان انتخابات ضروری است، بیان کرد: پیرو تاکید استاندار البرز مبنی بر تشکیل تعاونی مسکن روزنامه نگاران و خبرنگاران، انتخابات مجمع هیات مدیره این تعاونی ۱۲ تیر امسال در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود.

عباسزاده گفت: علاقمندان می توانند از تاریخ ۲۰ خرداد سال جاری به مدت پنج روز نسبت به ثبت نام و کاندید شدن در هیات مدیره و بازرسی اقدام کنند. افرادی که عضو خانه مطبوعات هستند و یا آن دسته از خبرنگارانی که مدیر مسئول رسانه آن ها را به عنوان خبرنگار به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی کرده و مورد تایید این اداره کل هستند، می توانند در تعاونی مسکن ثبت نام کرده و عضو شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17739

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.