• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
2
سردار رادان:

سارقان سابقه دار تحت کنترل الکترونیکی قرار می گیرند

  • کد خبر : 25257
  • 22 دی 1402 - 2:09
سارقان سابقه دار تحت کنترل الکترونیکی قرار می گیرند
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گویا آنچه که برای برخی سارقان تمامی ندارد سرقت است، گفت: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از چهار مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می گیرند.

به گزارش دیده بان البرز و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد.
وی پس از گفت و گو با عاملان سرقت‌ها و مالخران در حاشیه این بازدید اذعان کرد: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی پنج تا ۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت هاست.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده ایم لذا در همه استان ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آن ها صورت گرفته و ادامه می یابد.

سردار رادان توجه به دو نکته را ضروری دانست و توضیح داد: نکته اول این است که مردم مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است به مردم قول می دهیم کاری کنیم که دغدغه آن ها در بحث سرقت و معتادان متجاهر کمتر شود.

وی اعلام کرد: به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد. در آینده نزدیک سارقانی که بیش از چهار مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می گیرند و اهتمام فراجا در این ماموریت جدی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25257

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.