• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6

سارقان مامورنما را شناسایی کنید

  • کد خبر : 25778
  • 14 بهمن 1402 - 14:17
سارقان مامورنما را شناسایی کنید
رئيس پليس آگاهی استان از دستگيری اعضای باند حرفه ای سارقان مامورنما خبر داد و گفت: با دستور مقام قضائی تصاوير بدون پوشش اين متهمان برای شناسايی از سوی مال باختگان منتشر می شود.

به گزارش دیده بان البرز سرهنگ حکمت الله شجاعي، رئيس پليس آگاهي استان البرز خبر داد: در پی وقوع چندين فقره سرقت از شهروندان از سوی چند سارق تحت پوشش مامور، دستگيری آنها به صورت ويژه در دستورکار پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شيوه سرقت اين متهمان که با عنوان مامور انتظامی، تلفن همراه و کارت بانکی شهروندان را گرفته و به سرعت متواری مي شدند، افزود: سارقان خود را به عنوان نيروی پليس با خودروی شخصی معرفی و اقدام به سرقت می کردند.

رئيس پليس آگاهي استان البرز با اشاره به اعتراف متهمان به چندين فقره سرقت با شيوه های جعل عنوان مامور و تلاش چندين روزه و به کارگيری اقدامات اطلاعاتي- پليسی و نیز دستگيري دو نفر در این رابطه، اظهار کرد: افراد دستگير شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای در امر سرقت هستند.

سرهنگ شجاعي در پايان خاطرنشان کرد: با دستور بازپرسي شعبه ۱۱ دادگاه عمومي و انقلاب ناحيه ۳ شهيد بهشتي کرج، تصاوير بدون پوشش اين متهمان منتشر مي شود تا چنانچه شهروندان توسط اين افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، براي طرح شکايت و پيگيري پرونده به پليس آگاهي استان واقع در کرج-ميدان طالقاني- بلوار تعاون- ساختمان پليس آگاهي مراجعه کنند.

وی در پایان هشدار داد: مردم در مواجهه با افرادي که با لباس و خودروی شخصي خود را به عنوان مأمور معرفي مي کنند، کارت شناسايی معتبر و حکم ماموريت درخواست کنند و در صورت مواجهه با افراد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگيرند تا بلافاصله نزديکترين گشت انتظامی به محل اعزام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25778

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.