• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

سازمان بسیج رسانه استان البرز آماده همکاری با دستگاه های نظارتی است

  • کد خبر : 4181
  • 24 اسفند 1399 - 18:56
سازمان بسیج رسانه استان البرز آماده همکاری با دستگاه های نظارتی است
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بخش عمده ای از گرانی ها به دلیل عدم مدیریت و نظارت دقیق بر بازار فروش است گفت: این سازمان آمادگی خود را جهت همراهی و همیاری نیروهای نظارتی در راستای مقابله با گرانفروشی اعلام می دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید محمد رضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در آستانه سال جدید و با اشاره به وضعیت معیشتی هم استانی ها، از مسئولان استان البرز خواست: در راستای کاهش مشکلات و دغدغه های مردم در این روزهای پایانی سال نظارت خود را بر بازار افزایش دهند.

وی با بیان اینکه وضعیت گرانی در جامعه به گونه ای است که بسیاری از مردم حتی توان تهیه مایحتاج ضروری زندگی را ندارند اذعان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام و مایحتاج مردم هستیم که امسال نیز با توجه به وضعیت کرونایی در کشور، این موضوع بیش از پیش جلوه گر شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن ابراز تاسف از شرایط موجود، تصریح کرد: این روزها گرانی و تورم در کشور به حدی رسیده که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در روز درختکاری از آن به عنوان غصه ای بزرگ یاد کرده اند.

موسوی زاده ادامه داد: یقینا مسئولان و مدیرانی که وظیفه نظارت بر بازار را بر عهده دارند باید توجه بیشتری به شرایط اقتصادی و این گرانی ها داشته باشند و تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم در این زمینه به کار گیرند.

وی افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، بخش عمده ای از گرانی ها به دلیل عدم مدیریت و نظارت دقیق بر بازار فروش است زیرا اقلامی همچون میوه به اندازه کافی در کشور وجود دارد، اما به دلیل عدم نظارت دقیق بر وضعیت توزیع آن ها در کشور، عده ای به دنبال سودجویی از این فضا هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به ورود بسیج در تمامی عرصه ها و کمک در رفع مشکلات مردم عنوان کرد: این نهاد به عنوان یک نیروی مردمى همواره تلاش می کند تا در راستای کاهش مشکلات و معضلات جامعه پیش قدم باشد.

موسوی زاده در پایان اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز به عنوان یکی از بخش های بسیج، آمادگی خود را جهت همراهی و همیاری نیروهای نظارتی استان در راستای مقابله با گرانفروشی و کاهش بار مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استان البرز اعلام می دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4181

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.