• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
استاندار البرز:

ساماندهی کودکان کار و متکدیان در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر : 12904
  • 15 دی 1401 - 13:54
ساماندهی کودکان کار و متکدیان در دستور کار قرار گرفت
استاندار البرز با اشاره به فعالیت کودکانی که در حوزه پسماند کار می کنند، گفت: باید ساماندهی و تصمیم گیری در این خصوص در کارگروه پسماند استان صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت کودکانی که در حوزه پسماند کار می کنند، گفت: باید ساماندهی و تصمیم گیری در این خصوص در کارگروه پسماند استان صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی کودکان کار و متکدیان باید در دستور کار قرار گیرد و با جدیت دنبال شود، ادامه داد: در نشست قبل مقرر شد کارگروه و یا ستادی به منظور اتخاذ تدابیری در رابطه با ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان تشکیل و گزارشی دقیقی از روند این مهم ارائه شود.

استاندار البرز با بیان اینکه با تشکیل این قرارگاه و تشریک مساعی به نظرات و برنامه های مشترک و عملیاتی برای حل موضوعات اجتماعی استان رسیده ایم، اذعان کرد: باید از ظرفیت یکی از سمن های فعال استان برای مدیریت و ساماندهی دستفروشان خیابان ها و معابر استان استفاده شود، ما نیز در این راستا حمایت های لازم را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: نظام مسائل و مشکلات، احصا و تاکنون نیز برنامه های موثری پیاده سازی شده است، از این رو باید این روند را ادامه دهیم و تحولات بزرگتری را رقم بزنیم. آموزش و اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار نیز از جمله برنامه های مهم این قرارگاه است که باید برای تحقق آن اقدام کنیم.

استاندار البرز بر شناسایی و بهره برداری از توان و ظرفیت های فراوان برای تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی تاکید و بیان کرد: باید ستاد یا کارگروهی برای کارآفرینی و اشتغال زایی این بانوان تشکیل و با کمک خیرین و تعامل مسئولان نسبت به راه اندازی واحد‌های تولیدی به ویژه در حوزه صنایع دستی اقدام شود. مدیران نیز باید با جدیت وارد عمل شوند زیرا جلسات فاقد خروجی عملیاتی، بی ارزش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12904

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.