• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

سامانه پرداخت آنلاین در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی شد

  • کد خبر : 3128
  • 21 دی 1399 - 12:08
سامانه پرداخت آنلاین در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی شد
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی سامانه کسب و کار الکترونیک در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این منطقه با مراجعه به این سامانه می توانند هزینه های متعلق به منطقه را به صورت برخط پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تسهیل گری در روند خدمات رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این منطقه با هدف بهبود روند فعالیت و کسب و کار این واحدها را از اولویت های منطقه پیام عنوان کرد.

وی مطرح کرد: به همین منظور اقداماتی از جمله راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری با هدف تسهیل امور مربوط به صادرات، واردات و سرمایه گذاری و تمام مجوزهای فعالیت های خدماتی و نظارتی برای صادرکنندگان، واردکنندگان و سرمایه گذاران در این منطقه راه اندازی شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به صنایع مستقر در پیام، ایجاد سامانه پرداخت آنلاین برای این واحدها است که با درگاهی که به همین منظور راه اندازی شده واحدهای تولیدی در این منطقه برای پرداخت های خود مجبور به مراجعه به بانک نیستند.

ثناگو مطلق از راه اندازی سامانه کسب و کار الکترونیک در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد و بیان کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این منطقه با مراجعه به این سامانه می توانند پرداختی های خود به منطقه از جمله هزینه اجاره زمین، ساختمان، سوله، انبارداری و هزینه هایی از این قبیل را به صورت برخط پرداخت کنند.

وی گفت: از دیگر فعالیت هایی که در آینده نزدیک با همین هدف در منطقه ویژه اقتصادی پیام اجرایی می شود، راه اندازی یک سامانه الکترونیکی دیگر است که در آن برای هر واحد تولیدی و صنعتی یک درگاه تعریف می شود که واحد مربوطه می تواند تمام مشخصات، نحوه فعالیت و روندکاری خود را به صورت برخط بارگذاری، ذخیره و بررسی کند. با راه اندازی این سامانه شاهد کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در روند فعالیت این واحدها خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3128

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.