• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

سامانه ۱۶۱۶ آماده دریافت مطالبات ایثارگران

  • کد خبر : 2281
  • 23 آذر 1399 - 17:47
سامانه ۱۶۱۶ آماده دریافت مطالبات ایثارگران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ایثارگران در سراسر استان به آسانی می توانند از این طریق ارتباط با سامانه1616، مسائل، مشکلات و خواسته‌های خود را با کارشناسان بنیاد شهید در میان بگذارند تا پیگیری های لازم توسط کارکنان بنیاد شهید صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ارائه ۲۵ هزار و ۵۰۶ مورد خدمات غیرحضوری به ایثارگران از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: این خدمات با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین تحقق دولت الکترونیک با تقویت زیرساخت‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از مراجعه غیرضروری ایثارگران به بنیاد شهید، پاسخگویی از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ و سایر خطوط تلفنی ادارات ستاد و شهرستان‌های تابعه و نیز ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سایت ایثار و پیشخوان دولت  صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون بیشترین تماس ها از طریق سامانه ۱۶۱۶ صورت گرفته است، عنوان کرد: تا کنون تعداد ۹ هزار و ۶۵۹ تماس با سامانه مذکور برقرار شده است.

رستمیان با اشاره به تاثیر استفاده از این سامانه به عنوان پل ارتباطی میان ایثارگران و بنیاد مطرح کرد: ایثارگران در سراسر استان به آسانی می توانند از این طریق ارتباط با این سامانه، مسائل، مشکلات و خواسته‌های خود را با کارشناسان بنیاد شهید درمیان بگذارند و کارکنان بنیاد نیز موظف به پیگیری مسائل مطرح شده تا حصول نتیجه مطلوب هستند.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی مدیران و کارکنان بنیاد شهید، تعداد ۱۰ هزار و ۹۹۰ تماس تلفنی با ایثارگران و خانواده های آن ها به‌ منظور احوالپرسی، رفع مشکلات و جلوگیری از رجوع آن ها به مراکز اداری برقرارشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ایثارگران را سرمایه‌های کشور و هویت انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدمت به این قشر باید با روحیه جهادی و اعتقاد قلبی همراه باشد که در این راستا همراه با مسئولین دستگاه‌های اجرایی، تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار بسته‌ایم تا بهترین خدمات در شان این عزیزان به آن ها ارائه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2281

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.