• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

سومین جشنواره نیرو و رسانه تمدید شد/۲۰ آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار

  • کد خبر : 1665
  • 03 آذر 1399 - 13:10
سومین جشنواره نیرو و رسانه تمدید شد/۲۰ آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار
استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب شد تا سومین دوره جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) تمدید شود.

به ‌گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز طبق اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری «رسانه و ارزش آب و انرژی» برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

این دوره از جشنواره با هدف «اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی»، «مشارکت رسانه و شبکه‌های اجتماعی در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند» و نیز «بررسی سیر تاریخی و الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران» برگزار می شود.

در محورهای این جشنواره، حوزه‌های مختلف آب و انرژی، آب و کشاورزی، هم ‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع، تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی، توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم ‌نهاد در حوزه‌ ارزش آب و انرژی و ارزش دادن به آب و آمايش سرزمين و توسعه پایدار مورد توجه قرار گرفته است.

مديريت تأمين و مصرف آب، غذا و انرژی در شرايط تحریم، ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف، تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی، تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی، بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور، ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا و نیز نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی، از دیگر محورهای این جشنواره است.

بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های تیتر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، موشن گرافیک، ويدئو (ويدئو ژورنال، اسلايد شو) و فتو تيتر در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار می گیرد.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را که از اول فروردين ماه تا ۳۱ مهرماه امسال در يكی از رسانه‌هاي رسمی، مكتوب، ديداری و شنيداری منتشر شده تا ۲۰ آذرماه از طریق صفحه اختصاصی جشنواره در تارنمای پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت نیرو به نشانی https://paven.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=1665

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.