• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

شادکامی کرونا حاصل تلخ دورهمی های یلدایی

  • کد خبر : 2318
  • 24 آذر 1399 - 19:25
شادکامی کرونا حاصل تلخ دورهمی های یلدایی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن ابراز امیدواری از اهتمام مردم در خصوص رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پرهیز از برگزاری دورهمی های خانوادگی شب یلدا گفت: شادکامی کرونا حاصل تلخ دورهمی های یلدایی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بیست و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی  استان البرز و نیز دهمین جلسه قرارگاه کرونا با حضور اعضا و به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز برگزار شد، در این جلسه اهم برنامه ها و رویدادهای مربوط به کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در تشریح این جلسه گفت: شرایط و ملاحظات کرونائی استان البرز به عنوان اصلی ترین و مهم ترین موضوع این جلسه مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای محدودیت های اخیر ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا، با همراهی و مشارکت مطلوب آحاد جامعه و تلاش مسئولین همراه بود و این همکاری موجب شد تا شیب روند ابتلا در استان البرز کاهش یافته و تعداد مراجعات، بستری ها و فوتی های کرونائی در استان البرز روند نزولی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن قدردانی از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: همراهی و رعایت اصناف استان البرز در رعایت و اجرای پروتکل ها و تعطیلی های اخیر کرونایی، و نیز اطلاع رسانی مداوم و تاثیر گذار مدیران و خبرنگاران رسانه های استان شایسته تقدیر ویژه است.

مقدم با بیان اینکه در اجرای پروتکل ها و محدودیت های کرونائی اخیر، شاهد تلاش مستمر و هماهنگ همه بخش ها و مسئولین ستاد استانی کرونا بودیم اذعان کرد: تلاش ها و اقدامات کادر درمان و اصحاب خبر و رسانه که در جهت خدمت رسانی و آگاهی بخشی جامعه نقش بسزایی داشتند نیز قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: موفقیت اخیر، منبعث از همکاری و هم افزائی تمام دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی استان به ویژه تدابیر، پیگیری ها و حضور و نظارت میدانی و مجدانه استاندار البرز است و قطعا ادامه دار بودن موفقیت های اخیر، منوط به استمرار همین جدیت و همکاری و مشارکت ارزشمند مسئولین و مردم است و هنوز تا رسیدن به افق مطلوب فاصله داریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: با توجه به فرارسیدن شب یلدا و سنت دیرینه هم میهنان، لزوم فرهنگ سازی و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش لازم و موثر است زیرا عدم توجه به رعایت دستورالعمل ها و سهل انگاری شهروندان در رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و کرونائی، ضمن بی اثر کردن زحمات و تلاش های اخیر، می تواند موجب شکل گیری موج بعدی کرونا در سطح استان و حتی کشور شود.

مقدم تصریح کرد: بی شک شادکامی کرونا حاصل تلخ دورهمی های یلدایی خواهد بود و امید آن می رود با تداوم همراهی مردم و اهتمام درخصوص رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پرهیز از برگزاری دورهمی های خانوادگی شب یلدا، از موفقیت های اخیر مغرور نشده و با مسئولیت پذیری و توجه کافی به نکات بهداشتی، ضامن سلامت شهروندان و عزیزان خود باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از اجرای محدودیت های کرونائی اخیر، شهرستان های طالقان و ساوجبلاغ در وضعیت زرد  قرار گرفتند و شهرهای کرج، فردیس، هشتگرد، اشتهارد و نظرآباد در وضعیت نارنجی هستند و منع تردد شبانه در شهرهای نارنجی استان تداوم دارد و این موضوع باید همچنان از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2318

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.