• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

شهادت دانشمندان ایرانی نشانه عصبانیت دشمن است

  • کد خبر : 1906
  • 10 آذر 1399 - 12:00
شهادت دانشمندان ایرانی نشانه عصبانیت دشمن است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: هدف قرار گرفتن دانشمندان ایران توسط دشمن، نشان دهنده عصبانیت، ناراحتی، ضعف و کینه دشمنان است و قطعا شاگردان و همکاران این شهید، مسیر وی را ادامه می دهند.

سردار مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز ضمن عرص تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده گفت: هر کس برای خدا کار، تلاش و مجاهدت کند و اخلاص داشته باشد بی شک خداوند بالاترین مزد را به او می دهد.

وی ادامه داد: شهادت، بالاترین مزد برای کسانی است که دل در گرو اسلام دارند و در راه آن جانفشانی می کنند، شهادت آرزوی افراد مخلص است و قطعا در این حادثه، شهید فخری زاده نیز به آرزوی خود رسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان کرد: این موضوع که چرا دشمن عرصه ها و حوزه های علمی ایران را هدف قرار داده نکته مهمی است که نشان می دهد دشمن متوجه شده کشور ما با پیشرفت در عرصه های مختلف علمی تواند به موفقیت های زیادی برسد و از دشمن بی نیاز شود.

مولایی با اشاره آیه شریفه قرآن که می فرماید: «به دشمن بگو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» تصریح کرد: هدف قرار گرفتن دانشمندان ایران توسط دشمن، نشان دهنده عصبانیت، ناراحتی، ضعف و کینه دشمنان است.

وی بیان کرد: این شهادت ها راه را برای ما باز و ما را در گام برداشتن در مسیرهای ویژه و حوزه های علمی مصمم تر می کند؛ قطعا شاگردان و همکاران این شهید عزیز مسیر وی را ادامه می دهند و انقلاب اسلامی شاهد موفقیت های روزافزون دیگری خواهد بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به توانمندی های این دانشمند هسته ای در عرصه های مختلف عنوان کرد: آخرین توانمندی این شهید در حوزه مبارزه با بیماری کرونا و ساخت کیت های تشخیصی کرونا بوده است.

مولایی با بیان اینکه ساخت کیت های تشخیصی کرونا عرصه های مختلفی را در برمی گیرد افزود: عرصه خدمت به مردم برای مجاهدان در راه خدا تفاوتی ندارد و هر لحظه و در هر شرایطی وارد عمل می شوند تا به هدف خود برسند. ترور این شهید نشان داد او به اهداف خویش نزدیک شده بود.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=1906

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.