• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

صادرات بیش از سه میلیون دلاری محصولات غذایی از منطقه ویژه اقتصادی پیام

  • کد خبر : 1703
  • 04 آذر 1399 - 10:20
صادرات بیش از سه میلیون دلاری محصولات غذایی از منطقه ویژه اقتصادی پیام
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیرساخت ها با هدف صادرات کالاهای ایرانی گفت: صادرات سه میلیون دلاری محصولات غذایی به کشورهای منطقه بخشی از عملکرد یک مجموعه خصوصی مستقر در این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیرساخت ها با هدف صادرات کالاهای ایرانی گفت: صادرات سه میلیون دلاری محصولات غذایی به کشورهای منطقه بخشی از عملکرد یک مجموعه خصوصی مستقر در این منطقه است که نشان از ظرفیت بالای پیام در این بخش دارد.

وی افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰۰ هزار تن انواع عصاره و چاشنی غذایی در تامین نیاز داخلی و بخش خارجی فعالیت دارد. همچنین این شرکت توانایی صادرات یک هزار و ۴۰۰ تن از محصولات به ارزش بیش از سه میلیون دلار به کشورهای منطقه را نیز دارد.

ثناگو مطلق بیان کرد: بهبود و بررسی مستمر زیرساخت های فناوری، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و رعایت اصول مشتری مداری از مهم ترین برنامه هایی است که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای توسعه صادرات محصولات خود به کار در دستورکار دارند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، توسعه صادرات با هدف ارتقای کمی و کیفی کالاهای داخلی یکی از اولویت های این منطقه در سال جاری است.

ثناگو مطلق اظهار کرد: پیام با توجه به داشتن زیرساخت های مناسب فرودگاهی، مناسب ترین ظرفیت برای ارائه خدمات تخصصی در بخش کارگو (باری) را دارد که فعالان بخش اقتصادی و تولیدی می توانند از این پتانسیل بالقوه برای افزایش صادرات و تامین مواد اولیه موردنیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=1703

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.