• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز:

صف معترضان و اغتشاشگران باید از هم جدا شود

  • کد خبر : 11072
  • 11 آبان 1401 - 14:23
صف معترضان و اغتشاشگران باید از هم جدا شود
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: از کسانی که فریب دشمن را خورده اند، درخواست می کنیم که هر چه زودتر صف معترضان و اغتشاشگران را از یکدیگر جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز در رابطه با اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: این حوادث و وقایعی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، نتایج اجرای مخفیانه و خیانتکارانه سند ننگین ۲۰۳۰ در دولت قبل است.

وی با اشاره به عدم اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی مانند مجلس شورای اسلامی در دوره قبل ادامه داد: همان گونه که رژیم سابق، کاپیتولاسیون به اتباع بیگانه داد تا هر کاری که باب میلشان بود در کشور انجام دهند و کسی هم مانع آن ها نشود، دولت قبل نیز کاپیتولاسیون ‌جدیدی به بیگانگان داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اجازه دولت قبل به پلتفرم های اینستاگرام، تلگرام و واتساپ، مطرح کرد: با این مجوزها هر کاری دلشان خواست انجام دادند و کسی هم نمی توانست با آن ها برخورد کند زیرا سرورهای این پلتفرم ها در خارج از کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با بیان اینکه آسیب هایی که امروز شاهد آن هستیم، اثر همان اهمال کاری ها و سهل انگاری هاست، تصریح کرد: از کسانی که فریب دشمن را خورده اند، درخواست می کنیم که هر چه زودتر صف معترضان و اغتشاشگران را از یکدیگر جدا کنند.

وی اظهار کرد: سایر مردمی هم که در مسیر نظام و انقلاب گام برمی دارند، می توانند کمک کننده باشند و با ارائه گزارش های به موقع در مساعدت و همکاری های به جا و صحیح، موثر باشند تا صف معترضین و اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه از یکدیگر جدا شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بر قدرت ایران در منطقه تاکید و خاطرنشان کرد: کشور ما قوی تر از حدی است که دشمن تصور می کند و اگر این صف ها از یکدیگر جدا نشوند، برخورد جدی و قاطعی با مخلان نظم و امنیت در جامعه صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به برخوردی که با پنج گروه از گروه های معاند نظام در کردستان عراق صورت گرفت، عنوان کرد: به فضل الهی از این گذر نیز عبور می کنیم و مانند همیشه برای استکبار جهانی، اسرائیل و هم پیمانان آن ها در منطقه رسوایی به جا می ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11072

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.