• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
مديرعامل شرکت آبفای البرز تاکید کرد؛

ضرورت اصلاح الگوی مصرف آب

  • کد خبر : 27945
  • 19 اردیبهشت 1403 - 12:57
ضرورت اصلاح الگوی مصرف آب
مديرعامل شرکت آبفای استان البرز گفت: عبور از فصل تابستان بدون تنش آبى، علاوه بر اقدامات انجام شده فنی، نیازمند همراهى بیش از پیش مردم در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حميدرضا نامدارى مديرعامل شرکت آبفای استان البرز از بازدید استاندار البرز و فرماندار کرج از پروژه پکیج تصفیه خانه فاضلاب و شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار خبر داد و گفت: روند پیشرفت عملیات اجرایی طرح های مذکور مورد بررسی قرار گرفت و گزارش کاملی از روند پروژه، پیشرفت فیزیکی و مشکلات موجود در مسیر اجرای آن ارائه شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح حدود سه هزار و ٥٠٠ متر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد بیان کرد: در حال حاضر شبکه موردنظر با پيشرفت ٦٥ درصدى در قطرهای ۲۵۰، ۳۱٥، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیمتر اجرا شده و در آینده نزدیک شاهد اتمام عملیات و بهره برداری از آن خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز نیز با تأکید بر اقدامات فنى و مهندسى انجام شده طی ۱۵ ماه گذشته، جهت بهبود زیرساخت تأمین آب شرب مورد نیاز سطح استان، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب از سوی شهروندان را ضروری دانست.

وی با اشاره به سخنان سخنگوی صنعت آب کشور در خصوص قرار گرفتن البرز در میان استان های دارای تنش آبی بالا به دلیل کاهش نزولات جوی، همراهی مردم در گذر از بحران آبی امسال را خواستار شد و افزود: عبور از فصل تابستان بدون تنش آبى، علاوه بر اقدامات انجام شده فنی، نیازمند همراهى بیش از پیش مردم در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.